×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
قرارگاه پدافند زیستی با موضوع مقابله با کرونا

ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه با همکاری سازمان ها و ارگان های متولی امر پیشگیری و کنترل کرونا ویروس اقدام به برگزاری سومین قرارگاه پدافند زیستی نمود.

به گزارش سیرجان خبر؛ سومین جلسه قرارگاه پدافند زیستی با موضوع مقابله با کرونا به فرماندهی سرگرد رضا اسماعیل کاخ و با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه مرتضی امیری پاک در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه برگزار شد.

فرمانده سپاه ارزوئیه با تاکید بر لزوم همکاری ناحیه مقاومت سپاه با سازمان ها و ارگان های متولی امر پیشگیری و کنترل بیماری کرونا خاطر نشان کرد: امروز در یک جنگ بیولوژیک قرار گرفته ایم و حضور با اقتدار در راستای گسترش اقدامات امام خامنه ای(مدظله العالی) وظیفه ما است.

سرگرد رضا اسماعیل کاخ توافقات به عمل آمده با مرکز بهداشت و درمان شهرستان را حول محور سازماندهی گشت های محله محور رضویون در جهت شناسایی خودروهای ناشناس و خارج شهرستان عنوان کرد و تصریح نمود: افراد پس از شناسایی به شهر مورد سکونت خود ارجاع داده میشوند و در صورت لزوم با هماهنگی دستگاه قضا خودرو به مدت ۱۴ روز توقیف و فرد مورد نظر به نقاهت گاه مرکزی شهرستان فرستاده میشود.

وی ادامه داد: یک تیم ۴ نفره از نیروهای جهادگر سلامت و از بسیجیان با تجربه در زمینه بهداشت و درمان با تیم خانه بهداشت شهرستان هماهنگ میشود و در بحث غربالگری در سطح شهرستان به فعالیت می پردازند.

سرگرد رضا اسماعیل کاخ بیان کرد: در این دوره که خانواده های نیازمند از لحاظ اقتصادی در تنگناه قرار دارند با هماهنگی بسیج سازندگی سپاه بسته ی معیشتی در اختیار افراد بی بضاعت قرار می گیرد.

وی همچنین یادآور شد: در این مدت که شهرستان ارزوئیه هم در خطر این بیماری قرار دارد با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دو نقاهت گاه شامل مدرسه شبانه روزی محمد رسول الله و سالن صالحین سپاه برای افراد درگیر این بیماری در نظر گرفته شده است تا زمان بهبود در این مکان ها استقرار داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ۷۷ تیم از جهادگران سلامت بسیج شهرستان در قالب ۳۰۸ نفر و ۸ تیم پشتیبانی عملیاتی با هماهنگی مرکز بهداشت و درمان در سطح شهرستان در جهت خدمت رسانی به مردم سازماندهی شده اند.

انتهای پیام/تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.