×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
مالکان مجتمع های تجاری خلیج فارس و امام رضا(ع) اجاره بهای واحد تجاری خود را به کسبه بخشید

به گزارش “سیرجان خبر” از اوایل اسفند ماه سال جاری تاکنون نزدیک به یک ماه است که بازار و بازاریان سیرجان به دلیل شیوع ویروس کرونا در رکودی بی سابقه به سر می برند.

سال های گذشته در چنین روزهایی نزدیک به عید نوروز، بازار سیرجان رونقی داشت که لااقل صاحبان کسب و کار متعدد را به دلیل فروش اجناس خود در شب عید خوشحال می کرد، اما مهمان ناخوانده ای به نام کرونا امسال رونق بازار را گرفته است.

تعدادی از کسبه در پرداخت چک های خود مانده و اجناسشان همچنان در مغازه ها موجود است و به گفته خودشان باد می خورد، به طور قطع کسادی بازار امسال بیشتر از سال های گذشته می تواند برای کسبه مشکل ساز باشد.

برخی کسبه حتی اجاره بهای اسفندماه خود را ندارند و مانده اند در این میان چگونه مایحتاج شب عید خود را فراهم کنند، کرونا هرچند برخی سودجویان اقتصادی و محتکاران را به وسوسه خیانت به ملت برانگیخت، اما در میان این هیاهوها هستند خیرانی در سراسر کشور و سیرجان که تنها قلبشان برای مردم می تپد و با توجه به شرایط موجود و رکودی بازار دست بخشش را پیش گرفته اند.
سیاوش افروزه مالک پاساژ خلیج فارس واقع در مهیا شهر، رضا خواجویی و رضا اسلاملو مالکان پاساژ امام رضا(ع) سیرجان به علت شیوع بیماری کرونا و کسادی بازار اجاره اسفند ماه واحد تجاری خود را به مستأجران خود بخشیدند.

امید آن که هر روز شاهد چنین اعمال شایسته ای در سطح شهرستان سیرجان و جامعه باشیم تا امید به زندگی را به یکدیگر ببخشیم.

گفتنی است در چندروز گذشته جمعی دیگر از پاساژ دارن سیرجان این حرکت خدا پسندانه را انجام داده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.