×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اجرای طرح تست غربالگری در مبادی ورودی شهرستان سیرجان/تامین پارچه مورد تایید دانشکده علوم پزشکی برای کارگاه های تولید ماسک

به گزارش “سیرجان خبر” فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان از اهم اقدامات ناحیه بسیج شهرستان سیرجان در مقابله با کرونا ویروس گفت: بلافاصله پس از تشکیل ستاد پیشگیری از کرونا قرارگاه زیستی ناحیه سپاه بسیج تشکیل شد و به صورت یک روز در میان با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی و جمعی از مسئولان مربوطه تشکیل جلسه داده است.

وی گفت: کمیته های چندگانه این قرارگاه به منظور پیشگیری از ویروس کرونا اقدامات جهادی و ضربتی خود را با ویروس کرونا انجام می دهند.

سرهنگ باقری با اشاره به عملیات ضد عفونی کردن معابر پر تردد شهری بیان کرد: از زمان شیوع کرونا در سطح شهرستان سیرجان عملیات ضد عفونی کردن معابر با به کار گیری ۳ هزار نفر از بسیجیان و گروه های جهادی به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان اظهار کرد: راه اندازی، رفع مشکلات کارگاه های تولید ماسک و تامین پارچه مورد تایید دانشکده علوم پزشکی برای دوخت ماسک در سطح شهرستان از دیگر اقدامات ناحیه سپاه بسیج شهرستان سیرجان است و در این راستا کارگاه های دوخت ماسک در پایگاه های مقاومت بسیج راه اندازی شده است.

وی افزود: پست های تشخیص با بهره‌مندی از نیروهای بسیجی برای طرح غربالگری ویروس کرونا در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان با همکاری هلال احمر، دانشکده علوم پزشکی و نیروی انتظامی دایر شده است.

حسین باقری اظهار کرد: تست غربالگری در مبادی ورودی شهرستان با برپایی چادرهای سلامت، تست تب‌ سنجی و کنترل ویروس کرونا از تمامی مسافرانی که از شهرهای دیگر به این شهرستان سفر می‌کنند در حال اجرا است.

فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان در پایان از اقدامات فرهنگی در مقابله با کرونا ویروس گفت: راه اندازی ماشین بلندگو دار و تبلیغ برای عدم حضور شهروندان در سطح شهر و ۲۰هزار دعای هفتم صحیفه سجادیه که رهبر معظم انقلاب برای رفع این ویروس توصیه کرده بودن با همکاری شرکت معدن گل گهر بین شهروندان سیرجان توزیع گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.