×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
برگزاری کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان ارزوئیه با محوریت طرح همدلی، مواسات و کمک مومنانه

کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان ارزوئیه با محوریت طرح همدلی، مواسات و کمک مومنانه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش سیرجان خبر؛ کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان ارزوئیه با محوریت طرح همدلی مواسات و کمک مومنانه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

منظری توکلی فرماندار ارزوئیه عنوان کرد: اجرای طرح همدلی و مواسات و کمک مومنانه در شهرستان ارزوئیه در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) که فرمودند: “چه خوب است که یک رزمایش گسترده ای در کشور به وجود بیاید برای موسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتفاق بیفتد، خاطره ی خوشی را از امسال، در ذهن ها خواهد گذاشت.” است.

فرماندار ارزوئیه با بیان اینکه اجرای این طرح با هماهنگی های انجام شده بین دفتر امام جمعه، فرمانداری، ناحیه مقاومت سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، دادگاه و موکب حرم تا ظهور است، تصریح کرد: جهت کمک رسانی به افراد مستمند غربالگری کامل انجام میشود تا آسیب دیدگان از ویروس کرونا ضمن این طرح پوشش داده شوند.

امام جمعه ارزوئیه با بیان اینکه در فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اجرای رزمایش همدلی و مواسات و کمک مومنانه به صورت راهبردی و مهم تاکید شده است خاطر نشان کرد: این طرح زیر ساخت یک طرح آینده نگرانه است، اما شرایط امروز و کمک به مستمندان نشان از اورژانسی و سریع انجام شدن طرح دارد.

وی خاطر نشان کرد: یاری رساندن به خانواده های آسیب دیده از کرونا وظیفه ی همه ی ارگان های شهرستان از جمله ادارات نظامی و انتظامی، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و سایر ادارات دولتی است و مسئولین بااخلاص پای در میدان بگذارند، که این کار زمینه ساز ظهور است.

وی بیان کرد: قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مومنانه به صورت سازمان یافته در سراسر شهرستان با هماهنگی دهیاران و فرماندهان بسیج در حال پیگیری و انجام است و احساس مسئولیت تک تک بزرگواران این رزمایش با خروجی خوب یاری می کند.

مسئول اجتماعی ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه بیان کرد: سپاه در اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه با تشکیل کمیته های فرهنگی فضای مجازی، رصد و پایش، جلسات و کمیته ی خیرین در جهت اطلاع رسانی، جمع آوری آمار و اطلاعات، پیگیری بودجه ها و شناسایی و دعوت از خیرین اقدام کرده است.

انتهای پیام/ تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.