×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
پیام تقدیر از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی


حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه شهرستان ارزوئیه طی پیامی از تلاشهای ارزنده فرماندهی انتظامی شهرستان ارزوئیه در انهدام باند اخلاقی و دستگیری فرد اهانت کننده به مقدسات در شهرستان ارزوئیه قدردانی کرد.

به گزارش سیرجان خبر؛ حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه شهرستان ارزوئیه طی پیامی از تلاشهای ارزنده فرماندهی انتظامی شهرستان ارزوئیه در انهدام باند اخلاقی و دستگیری فرد اهانت کننده به مقدسات در شهرستان ارزوئیه قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است.
باسمه تعالی
امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند. 
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

جناب آقای سرهنگ پورامینایی فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان ارزوئیه

با سلام
شوکت، حشمت، عظمت و قدرت کشور ایران منبعث از تلاش های سترگ دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نمایند.

اینجانب از اینکه  شما عزیزان نیروی انتظامی با اراده ی آهنین و بر اساس دین داری واخلاق مداری، در جهت اقتدار و بالندگی ایران اسلامی با حماسه آفرینی و سلحشوری مدافع راستین نظام ولایی جمهوری اسلامی همت گمارده اید، و با تلاش و از جان گذشتگی خود توانستید باند مفسدین اخلاقی و فرد اهانت کننده به مقدسات، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و روحانیت عزیز، که از ارازل سابقه دار شهرستان ارزوئیه بوده و با گذاشتن کلیپ و لایو در فضای مجازی سلب آسایش مردم کرده را شناسایی و حین فرار به استان همجوار دستگیر نمایید و جایگاه امنیت اخلاقی شهرستان را ارتقاء دهید، تقدیر و تشکر خود را اعلام می دارم.

امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه ی ولایتمدار موفق و موید باشید.

و لله الحمد

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور
امام جمعه شهرستان ارزوئیه
 
                                                     

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.