×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
مساجد می‌توانند برای ادای فریضه الهی فعالیت خود را آغاز کنند

به گزارش”سیرجان خبر” جلسه ستاد کرونا با حضور سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان و اعضای ستاد کرونا و به منظور بررسی وضعیت کرونا شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

بهاءالدینی با اشاره به اهمیت نظارت بر وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در صنوف و سطح جامعه گفت: با توجه به روند رو به رشد افراد مبتلا در شهرستان سیرجان و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی برخی از صنوف، در صورت رعایت نکردن این موارد در روزهای آتی فعالیت صنوف غیرضروری تعطیل خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا فعالیت تالارهای عروسی همچنان ممنوع خواهد بود اما مساجد می‌توانند برای ادای فریضه الهی فعالیت خود را آغاز کنند با این تبصره که برگزاری هرگونه مراسم دیگر در مساجد ممنوع است.

همچنین قهوه خانه های مجوز دار نیز تنها مجاز به ارائه سرویس چای بوده و توزیع قلیان در آن ها همچنان ممنوع است.

سرپرست فرمانداری خاطرنشان کرد: کلیه ادارات و نهادهای شهرستان نیز ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش می باشند و طرح غربالگری در زندانیانی که به مرخصی رفته اند نیز لازم الاجرا است.

بهاءالدینی تصریح کرد: رعایت این موارد بهداشتی در سطح شهرستان علاوه بر ایمن سازی شخصی افراد در برابر ابتلا به کرونا، ضامن سلامتی سایر شهروندان نیز می باشد که باید بر اجرای کامل آن ها نظارت شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.