×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
هدر رفت زحمات کادر درمانی در صف های طولانی ادارات سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر”صف های طولانی، هوای گرم، ازدحام جمعیت، واژگانی است که این روزها شهروندان سیرجانی پس از خروج ازبعض ادارات شهرستان سیرجان به زبان می آورند.

از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفند سال گذشته به تبع آن برای رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان مقرر شد تا برای کاهش تجمع در مکان‌های عمومی بعضی از این اماکن تعطیل شود که مراکز تعویض پلاک نیز شامل این طرح شد ودرروز شنبه ۶ اردیبهشت ماه، ارائه خدمات در مرکز تعویض پلاک شهرستان سیرجان آغاز و خدمات خودرویی بر اساس طرح زوج و فرد انجام شد که شاهد ازدحام جمعیت شهروندان بوده‌ایم.

با تصمیم‌گیری‌های مجدد مقرر شد تا روال عادی مراکز تعویض پلاک از سر گرفته شود که این امر باعث شلوغی بیش از حد آن در این مدت شده است.

مراکز تعویض‌پلاک در روزهای کرونایی کار خود را در حالی آغاز کرده که به محل تجمع خیل عظیمی از شهروندان سیرجانی تبدیل شده است، افرادی که برای گرفتن پلاک خودروی‌های جدیدشان مجبورند در صف‌های طولانی از ساعات اولیه صبح تا ظهر منتظر بمانند.

خبرنگار سیرجان خبربعد از دریافت گزارشات پیاپی مردمی مبنی بر شلوغی بیش از حد مراکز تعویض پلاک سیرجان طی تماس تلفنی با فرمانده راهنمایی رانندگی سیرجان جویایی علت شلوغی مراکز تعویض پلاک شهرستان سیرجان شد.

سرهنگ پاک ایزدی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: طی چند روز گذشته به علت مشکل فنی یکی از مراکز تعویض پلاک شهرستان سیرجان تعطیل شده است.

وی گفت: از شهروندان که به مراکز تعویض پلاک مراجعه می کنند خواستاریم تمامی پروتکل بهداشتی را رعایت کنند و همکاران من در مراکز تعویض پلاک از ورود افراد بدون ماسک و دستکش جلو گیری خواهند کرد.

فرمانده راهنمایی رانندگی سیرجان در پایان گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری و مدیریت در ورود خودروها به پارکینگ‌ها با هدف جلوگیری از تجمع در سالن‌های مراکز تعویض پلاک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال اجرا است و در روز های آتی مرکز تعویض پلاک تعطیل شده بازگشایی می شود.

گفتنی است این شلوغی و ازدحام جمعیت مختص به مراکز تعویض پلاک نمی باشد بانک و برخی از ادارات شهرستان ازدحام جمعیت زیادی دارند.

سرپرست فرمانداری سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: رعایت این موارد بهداشتی در سطح شهرستان علاوه بر ایمن سازی شخصی افراد در برابر ابتلا به کرونا، ضامن سلامتی سایر شهروندان نیز می باشد.
وی گفت: در جلسه ای که با روسای ادارات داشته ایم مطرح شد که تمامی ادارات و نهادهای شهرستان نیز ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش می باشند و از ورود افراد بدون ماسک به ادارات جلو گیری شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.