×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
افتتاح و گلنگ زنی دو کلانتری در سیرجان+تصاویر

به گزارش“سیرجان خبر” صبح امروز مراسم افتتاح کلانتری های ۱۲ و ۱۴ شهرستان سیرجان و کلنگ زنی کلانتری ۱۳ شاهد و ۱۷ شهدای مکی آباد سیرجان با حضور فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان و جمعی از مسئولان شهرستان سیرجان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان سیرجان در مراسم افتتاح کلانتری های ۱۲ و ۱۴ شهرستان سیرجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل وشهدای انقلاب اسلامی گفت: ازروز های اول انقلاب دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال براندازی این انقلاب بوده اند که تا با الان شکست خورده اند.

وی گفت: نیرو های نظامی و انتظامی به خوبی از مرز های کشور محافظت می کنند و چه خوب است که از مرز های فکری هم محافظت کنیم و نگذاریم گزافه گویی های دشمنان برروی ما تاثیر بگذارد.

سرپرست فرمانداری سیرجان در ادامه این مراسم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که امنیت رکن پیشرفت است و رکن این تامین امنیت، نیروی انتظامی است” گفت: اگر می خواهیم جامعه توسعه یافته و پیشرفته ای داشته باشیم باید امنیت داشته باشیم که این امنیت داخلی توسط نیروی انتظامی تامین می شود.


بهالدینی گفت: اگر امروز شاهد افتتاح این دو ساختمان هستیم به جهت پیگیری ها و تلاش تمامی مسئولان و تیم نیروی نظامی و انتظامی است که از زحمات آن ها تشکر می کنم و امیدوارم این کارهای خداپسندانه تداوم داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: استان کرمان و شهرستان سیرجان به جهت موقعیت جغرافیایی، استراتژیک و وجود منابع مختلف، در امنیت ملی تاثیر گذار است و نیاز به توسعه بیشتر زیرساخت های امنیتی نسبت به برخی استان های دیگر دارد.

سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه این مراسم گفت: مجمع های خیرین امنیت ساز در استان و شهرستان سیرجان راه اندازی می شود و از حمایت های داوطلبانه خیرین و ظرفیت های شرکت های اقتصادی در توسعه زیرساخت های امنیتی و ترافیکی بهره مند شویم. کما اینکه در افتتاح این ۲ کلانتری امروز شاهد مشارکت خیرین، نهادهای عمومی و شرکت های صنعتی و معدنی نیز بوده ایم.

وی ادامه داد: موقعیت جغرافیایی، ترافیکی و حمل و نقل شهرستان سیرجان می طلبد در هر کدام از محورهای اصلی دارای پاسگاه پلیس راه باشد اما تنها یک مقر پلیس راه دارد. راه اندازی هر مقر امنیتی و انتظامی، آرامش و آسایش مردم را در پی دارد و سهولت خدمات به شهروندان کمک شایانی می کند.

سردار ناظری خاطرنشان کرد: زیر ساخت های تامین امنیت مهم است در همین راستا زیر ساخت های انتظامی و ترافیک در حال توسعه است و در سال جهش تولید به گفته مقام معظم رهبری باید امنیت هم تولید شود.

گفتنی است ساختمان کلانتری شریعتی با ۸۴۰ متر زیربنا با همکاری شرکت گل گهروکلانتری نجف شهر با ۵۴۰ متر زیربنا با هدف رفاه حال شهروندان در شهرستان سیرجان به بهره برداری رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.