×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
از مراجعه غیر ضروری به ادارات و بانک ها خودداری کنید /برخورد قاطع با عوامل بر هم زننده پروتکل های بهداشتی

به گزارش “سیرجان خبر” با توجه به روند رو به افزایش وضعیت شیوع ویروس در روزهای ۲۰ و ۲۱ خرداد که بیش از ۷۰ نفر از شهروندان سیرجانی به ویروس کرونا مبتلا شدند جلسه اضطراری ستاد کرونا شهرستان با حضور امام جمعه و اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

امام جمعه شهرستان سیرجان در ابتدای این جلسه گفت: بیماری کرونا مدت ها با ما خواهد بود و مردم بایستی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کاهش انتقال این ویروس اقدام نمایند.


وی در خصوص برگزاری نماز جمعه در شهرستان سیرجان گفت: منتظر دستور کشوری هستیم و در صورت ابلاغ این آیین با شکوه مذهبی برگزار خواهد شد و در صورت مخالفت، مطابق با ابلاغ کشوری عمل خواهیم کرد.
سرپرست فرمانداری در ادامه این جلسه نیز با اعلام هشدار به شهروندان گفت: متاسفانه آمار مبتلایان در سیرجان روند صعودی دارد و در آستانه نزدیک شدن به وضعیت قرمز هستیم. شهروندان سیرجانی ملزم به رعایت موازین بهداشتی هستند.


وی افزود: به منظور کاهش آمار مبتلایان و کنترل وضعیت تا اطلاع ثانوی شهروندان از حضور در تجمعات، رفت و آمدهای غیر ضروری، دید و بازدیدهای غیر ضروری خود داری نمایند. همچنین از برگزاری هر گونه مراسم عزا،حضور در قبرستان ها، برگزاری مراسم عروسی در باغ ها و منازل شخصی به شدت پرهیز شود، در صورت مشاهده با افراد خاطی برخورد خواهد شد.


بهاالدینی تاکید کرد: از مراجعه غیر ضروری به ادارات و بانک ها خودداری کنید و جهت انجام کارهای ضروری هم از ماسک و دستکش استفاده نمایید.


سرپرست فرمانداری برخورد قاطع با عوامل بر هم زننده پروتکل های بهداشتی را ضروری دانست و گفت: در شان مردم سیرجان نیست که با خاموشی برق پارک ها و تفرج گاه های شهرستان از تجمعات جلوگیری شود. لذا شهروندان گرامی از حضور در پارک ها و اماکن تفریحی به شدت خودداری کنند. وضعیت کرونا در سیرجان در آستانه قرمز شدن است و با همراهی مردم و مسئولان است که می توانیم اوضاع را بهبود بخشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.