×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
ریشه کن کردن ویروس کرونا یک ضرورت اجتناب ناپذیر است/ اعتراض‌ها در مورد مرگ جورج فلوید هشداری برای همه مستکبرانی است که برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی فروگذار نبودند

به گزارش”سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان ظهر امروز در اولین نماز جمعه پس از شیوع ویروس کرونا که با رعایت همه دستور العمل های بهداشتی در حسینیه امام خمینی برگزار شد گفت: گرچه قتل یک سیاهپوست که مظلومانه زیر پای پلیس آمریکا جان داد بهانه ای برای فریاد علیه ظلم و ستم همیشگی کاخ نشینان کاخ سفید و رژیم حاکمه آمریکا شد اما این آتش خشم فرو نمی نشیند تا دامن این مستبدان زورگو را بگیرد.


حجه الاسلام سیدمحمود حسینی گفت : اعتراض‌ها در مورد مرگ جورج فلوید که ابعاد گسترده‌تری یافته و نه فقط سراسر ایالات متحده را در برگرفته بلکه به دیگر نقاط جهان نیز کشیده شده است هشداری برای همه مستکبرانی است که برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی فروگذار نبودند.

خطیب جمعه سیرجان افزود : مشکلات آمریکا به حدی است که رئیس جمهوری آمریکا قادر به نجات این کشور و رفع مشکلات نیست و اگر ترامپ اعلام می کند همه چیز در کنترل است قطعا یک شعار تبلیغاتی است.

حجه الاسلام حسینی در ادامه از کادر درمان و جامعه پزشکی هم قدردانی کرد و گفت: امروز کشورمان در جبهه مبارزه با ویروسی قرار گرفته که در راس آن کارکنان شاغل در بخش بهداشت و درمان سیرجان تمام وقت و توان خود را برای مبارزه با آن بکار گرفته اند تا بتوانند دردهای مردم را کاهش داده و شرایط را به حالت عادی برگردد.


خطیب جمعه سیرجان اذعان کرد: مردم ما و خانواده ها باید بیش از پیش اصول بهداشتی را رعایت کنند تا شیوع این بیماری کنترل شود وهمکاری و همراهی در کنترل و ریشه کن کردن این ویروس یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی به صادرات بنزین به کشور ونزوئلا هم اشاره کرد و گفت : این صادرات بارانداز طلایی تجارت جدید ایران و ونزوئلا خواهد بوده در میان بحران های اقتصادی و تحریم های دو کشور ایران و ونزوئلا نظام اسلامی با اقتدار به صادرات بنزین خود و رفع مشکل مردم ونزئلا اقدام کند.


حجه الاسلام حسینی افزود : آمریکا میداند و فهمید هرگونه شیطنت آمریکا و ناامن‌ساختن آب‌های آزاد برای تجارت ایران می‌تواند منجر به ناامن‌سازی تجارت‌های بین‌المللی به ویژه در خلیج‌فارس، دریای عمان و دریای سرخ شود لذا هرگز از قدرت نظامی و برتر ایران اسلامی غافل نخواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.