×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
۱۲۰۰ میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان سرمایه گذاری شده است

به گزارش”سیرجان خبر” عباس سلیمان زاده روز یکشنبه در جریان بازدید استاندار کرمان از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان شمار کارخانه ها و شرکتهای تولیدی و صنعتی فعال در این منطقه را ۳۴ واحد اعلام کرد.

وی افزود: این واحدهای تولیدی برای دو هزار نفر ایجاد اشتغال کرده اند. او اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی سیرجان ظرفیت انبار و نگهداری یک میلیون تن کالا را دارد و تاکنون ۲۰۰ هزار مترمربع فضای انبار در این منطقه ساخته شده است.

مدیر سازمان عمران کرمان نیز از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به عنوان نخستین منطقه ویژه الگو در کشور نام برد و افزود: روند عمومی فعالیت این منطقه انبار و دپوی کالاها و مواد اولیه مورد نیاز کارخانه ها است.

محمدرضا شه بخش گفت: دو مورد سرمایه گذاری خارجی در این منطقه انجام شده بود که به دلیل وجود مشکلاتی به آنها پایان داده شده است. وی اظهار امیدواری کرد با قانون جدید مناطق ویژه اقتصادی اینگونه سرمایه گذاریها مجددا در منطقه آغاز شود.

استاندار کرمان از کارخانه های تولید روغن نباتی، رنگدانه، پوشینه، تلویزیون رنگی و چند واحد تولیدی صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

عبدالمحمد رئوفی نژاد همچنین به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: در فرصتی مناسب طی نشستی با حضور تمامی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان مشکلات آنان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به رکود فعالیت برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی در این منطقه به دلیل نبود نقدینگی و ضرر و زیان آنها، برای حل این مشکلات قول مساعد داد.

وی افزود: در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان تلاشهای زیادی انجام شده اما بایستی برای کم شدن مشکلات سرمایه گذاران برنامه ریزیهای بهتری صورت گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.