×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
قدرت‌نمایی و سلطه‌طلبی کاخ سفید رو به اتمام است/کسب درآمد و روزی حلال یکی از پایه‌های اقتصاد در جامعه فرهنگی و مذهبی است

به گزارش”سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: رئیس جمهور آمریکا و دولت سردرگمش  در عرصه سیاست خارجی و داخلی با شرایطی سخت روبه‌رو هستند و ترامپ حتی متحدان خود را از دست داده و در صدد است مشکلات و ضعف‌ها را بپوشاند که نمی‌تواند موفق شود و اگر هنوز هم ابراز همراهی دیگران برای مقابله با انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای نظام اسلامی دارد، فکری بیهوده و نابخردانه است.

امام جمعه سیرجان اظهار کرد: حاکمیت و کدخدایی آمریکا  در جهان رو به نابودی است و قدرت‌نمایی و سلطه‌طلبی کاخ سفید به اتمام می‌رسد و دیگر آمریکا نمی‌تواند ادعا کند با قدرت نظامی بزرگ، می‌تواند به چپاول غارت کشورها ادامه دهد.

خطیب جمعه سیرجان با تبریک میلاد جضرت معصومه و دهه کرامت نامگذاری این روز را نیز به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی بزرگوار جایگاه معنوی‌شان درالگو بودن ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی عنوان کرد.

وی به اول تیرماه سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد در اول تیرماه سال ۱۳۶۰ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل واز متن انقلاب متولد شد و در مسیرتبلیغات دینی و تشکل نیروهای مومن  احیا و اشاعه معارف و فرهنگ اسلامی و مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان را برعهده دارد.

امام جمعه سیرجان اذعان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی که در گذرگاه‌های حساس و خطیر که دشمنان اسلام در حذف انقلاب و فرهنگ اسلام ناب محمدی می‌کوشیدند، وارد میدان شد و رشد کرد و ما امروز ضمن تبریک به مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی زحمات آنان را ارج می‌نهیم.

وی به مناسبت روز اصناف هم پرداخت و گفت: در آیین حیات‌بخش اسلام، کار، تلاش، کسب درآمد و روزی حلال یکی از پایه‌های اقتصاد در جامعه فرهنگی و مذهبی است و در ردیف والاترین و بزرگترین عبادت‌ها قرار دارد و اصناف ما نه تنها برای کسب روزی حلال تلاش کنند بلکه باید دارای همه ویژگی‌های اخلاق و اقتصاد اسلامی و انصاف و بخشش باشند.

وی متذکر شد: تاکید می‌کنیم امروزه رعایت بهداشت و فاصله‌های اجتماعی و اطاعت از مقررات بهداشتی لازم و ضروری است و زمینه پیروزی بر این بیماری واگی دار و در نهایت ریشه کن شدن این ویروس است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.