×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
معیشت مردم با شعار درست نمی‌شود

به گزارش”سیرجان خبر”شهباز حسن‌پور صبح امروز هفتم تیرماه در نشست مشترک مدیران عامل بانک کشاورزی کشور با مجمع نمایندگان استان کرمان و مدیران بخش کشاورزی شمال و جنوب استان گفت: امسال در استان کرمان برای ایجاد ۵۰ هزار شغل برنامه ریزی کرده‌ایم، به‌طوری‌که تحقق ۴۰ درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی در دستور کار سال‌ جاری است.

وی با بیان اینکه بیشترین سهم اشتغال استان در بخش کشاورزی است، اظهار کرد: امروز مطالبه جدی نمایندگان معیشت مردم است و معیشت مردم با شعار درست نمی‌شود، بلکه برای دستیابی به این مهم باید روزانه ۱۸ ساعت به‌ صورت جهادی کار کرد و انتظار داریم مدیران کشاورزی ۴۰ درصد از وقت نمایندگان را امسال پر کنند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما به مشکلات داخلی و خارجی بخش تولید آگاه هستیم اما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید تولید، جهش پیدا کند و تغییر محسوسی در معیشت مردم ایجاد شود و این تغییرات باید ملموس باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان از مدیرعامل بانک کشاورزی کشور درخواست کرد: سرمایه در گردش به باغات استان به‌ازای هر هکتار ۳۰ میلیون تومان داده شود و همچنین ۴۰۰ میلیارد تومان برای صادرات محصولات کشاورزی استان اختصاص دهید ضمن آنکه این درخواست را نیز داریم که پرداخت تسهیلات به صنایع کشاورزی به شرط عقد قرارداد با کشاورز باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.