×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
امروز ایران اسلامی با روحیه جهادی و مقاومت تمام تجهیزات و کالاهایی که در کشور مورد نیاز است را می‌تواند تولید کند

به گزارش”سیرجان خبر”حجت‌الاسلام حسین حیدری امام جمعه موقت سیرجان اظهار کرد: کشوری که ادعای قدرت جهانی دارد امروز با بیشترین آمار کرونا و عدم کنترل این ویروس گریبان‌گیر است و حتی با وضعیت نامطلوب در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سلامت، بهداشت و روان گریبان‌گیر است و نمی‌تواند خود را نجات دهد و هر روز به فروپاشی اقتصادی که آغاز شده نزدیک‌تر می‌شود.

خطیب موقت جمعه سیرجان به اتحاد و همدلی مردم ایران در برابر مشکلات و تحریم‌ها اشاره کرد و افزود : امروز ایران اسلامی با روحیه جهادی و مقاومت تمام تجهیزات و کالاهایی که در کشور مورد نیاز است را می‌تواند تولید کند و با اقتدار و سربلندی در مسیر پیشرفت و عزت گام برمی‌دارد.

حیدری به اعترافات روح‌الله زم به همدستی قدرت‌ها برای ساقط کردن نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دستگیری زم دو پیام برای معاندان جمهوری اسلامی و دشمنان مستکبر ملت ایران داشت؛ یکی اینکه قدرت اطلاعاتی ما همه را وحشت‌زده و سرگردان کرد و دیگر اینکه آنها بدانند در هر نقطه‌ای از کره زمین و تحت حفاظت هر نیروی اطلاعاتی هم باشند، ممکن است به سرنوشت روح‌الله زم دچار شوند.

وی خاطرنشان کرد: همه پیروزی‌های ملت ایران در برابر قدرت‌های جهانی هم با توحید و توکل به خداوند و ولایت فقیه به ثمر رسیده و این‌جاست که به عینیت بخشیدن سخن حضرت امام خمینی (ره) می‌رسیم که فرمودند« پشتیبان ولایت فقیه باشید».

حیدری به شیوع مجدد ویروس کرونا در شهرستان پرداخت و خواستار رعایت بهداشت و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم شد و همکاری مردم را بهترین راه مقابله و شکست این ویروس عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.