×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
قربانی ۵۰۰راس گوسفند در سیرجان به نیابت از حاج قاسم سلیمانی

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان در گفت وگو با “سیرجان خبر “در خصوص رزمایش کمک مؤمنانه ۲در شهرستان سیرجان گفت: از روز ۱۰ مردادماه همزمان با شروع دهه ولایت رزمایش کمک مومنانه۲ در سیرجان آغاز شده است.

سرهنگ دستوری اظهار کرد: به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای رزمایش کمک مومنانه اول که در ماه مبارک رمضان طی سه مرحله صورت گرفت موج خوبی در کشور ایجاد کرد و در شهرستان سیرجان بیش از ۱۸ هزار بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی افزود: در رزمایش کمک مومنانه ۲ در سه مقطع زمانی دهه ولایت(از قربان تا غدیر)، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر نیز اقلام معیشتی و لوازم تحریر بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان با اشاره به راه اندازی پویش نذر قربانی درشهرستان سیرجان گفت: با راه اندازی پویش نذر قربانی در سیرجان به نیابت از حاج قاسم سلیمانی ۱۰۰راس گوسفند توسط حوزه ها، پایگاه های مقاومت و کانون های اقشاری بسیج و ۴۰۰ راس توسط خیرین شهرستان تهیه شده است.

سرهنگ دستوری تصریح کرد: در مجموع ۵۰۰راس گوسفند به نیابت از حاج قاسم سلیمانی در سیرجان قربانی شده است و گوشت گوسفند های قربانی شده بین ۱۰هزار خانواده نیازمند و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.