×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
استکبار جهانی و تروریست‌های تکفیری پشت پرده کشتار مردم نیجریه هستند

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: مختومه شدن پرونده پی‌.ام‌.دی نشانگر این است که ملت ایران بی‌جهت مورد ظلم واقع شده بودند.

امام جمعه موقت سیرجان بیان داشت: اتمام این پرونده علیه ایران اسلامی با همه ادعاهای دشمن نشان از صداقت ملت ایران و نظام اسلامی در برنامه‌های صلح جهانی است که امروزه دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن به جای محکومیت تروریست و رژیم صهیونیستی عامل فتنه و کشتار در جهان، نظام اسلامی را متهم به حمایت از تروریست کرده و یا ناقض حقوق بشر می‌خوانند.

حیدری با محکوم کردن کشتار مردم نیجریه و سکوت مجامع بین‌المللی در کشتار مسلمانان و شیعیان گفت: استکبار جهانی و تروریست‌های تکفیری وابسته به رژیم‌های مرتجع منطقه و رژیم سفاک صهیونیستی در پشت پرده این جنایات هستند و همه این کشتارها با هدف خاموش کردن ملت‌ها در برابر فریاد استکبارستیزی است.

وی در ادامه به روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و اظهار کرد: شهید مفتح منادی و تلاشگر اصل مهم وحدت حوزه و دانشگاه بود و چون این اصل ناگسستنی از انقلاب اسلامی برای دشمنان سخت است اقدام به ترور وی کردند تا شاید بتوانند به این هدف لطمه بزنند، اما غافل بودند ملت ما در اصول و اهداف انقلاب پیوند ناگسستنی دارد.

خطیب جمعه سیرجان بیان داشت: وحدت باید در هدف باشد و لازم است برای ایجاد یک جامعه پیشرفته و مستقل، ما جامعه‌ای الگو برای جهان اسلام باشیم که نقش روحانیت در جامعه و نقش دین در دانشجو بر همه روشن است.

وی افزود: این دو قشر از جایگاه و اهمیت خاص خود برخوردار هستند و انقلاب هم از اتحاد این دو قشر کلید خورد و به پیروزی رسید و امروز هم مدافع نظام اسلامی هستند.

امام جمعه موقت سیرجان با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع)، ائمه اطهار (ع) را پایه‌گذار قوانین جامعه الگو برای جهان اسلام عنوان کرد و گفت: هیچ‌گاه شخصیت ائمه اجازه سکوت در برابر ظلم را نمی‌داد و همیشه بر سر مستکبران و زورگویان فریاد می‌زدند و در جامعه آنها ارزش‌های اسلام حاکمیت دارد.

حیدری به مناست شب یلدا هم اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از نعم الهی و سپاسگزاری از خداوند نیکو و از وظایف بندگان خداوند است، اما اگر در شب یلدا یا هر ساعت و زمان یا مناسبتی این استفاده از نعم خداوند همراه با اسراف و گناه باشد خوب نیست و باید پرهیز کرد.

وی خاطرنشان کرد: گناه موجب شقاوت و بدبختی در دنیا و آخرت می‌شود و زندگی آرامش خود را از دست می‌دهد و متقین ارتباطشان با خالق قطع می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.