×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مشارکت حداکثری اصناف سیرجان در انتخابات

به گزارش “سیرجان خبر” رییس اتاق اصناف شهرستان سیرجان گفت: تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، مطالبه مقام معظم رهبری است که جا دارد اتحادیه ها و واحدهای صنفی با فضاسازی و برجسته سازی موضوع در راستای تحقق آن تلاش کنند.

محموداسدی با بیان اینکه انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد با حضور باشکوه و پرشور مردم به حماسه ماندگار تبدیل خواهد شد، افزود: مردم ایران اسلامی موقعیت شناس هستند و یکبار دیگر دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید می کنند.


وی حضور در انتخابات را یک تکلیف شرعی، دینی و ملی همگان دانست و گفت: به فرموده امام راحل حفظ نظام اوجب واجبات است و همه ما وظیفه داریم برای تحقق مشارکت حداکثری در آن تلاش کنیم.

اسدی گفت: البته استفاده کردن از امکانات اتحادیه ها و اتاق اصناف به نفع فرد و گروه خاصی به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رییس اتاق اصناف شهرستان سیرجان بیان کرد:  حضور حداکثری و چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح‌ها، یکی از ارکان مردم‌سالاری دینی در کشورمان طی چهار دهه گذشته بوده است که ضمن حفاظت و پاسداری از کشور، تمامی توطئه‌ها و خواب‌های باطل دشمنان را خنثی ساخته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.