×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
اولین هشدار به گل گهر برای جذب نیروهای استخدامی

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” نماینده مردم سیرجان و بردسیر طی نامه ای به مدیر عامل گل گهر خواستار تعیین تکلیف نیروهای استخدامی گل گهر شد.

این نامه در حالی به مدیر عامل گل گهر ارسال شد که هشت ماه گذشته آزمون استخدامی ۱۳۰ نیرو در زمینه های مختلف برگزار شده بود و تاکنون هیچ اقدامی برای جذب این تعداد از شرکت کنندگان توسط شرکت صنعتی و معدنی گل گهر صورت نپذیرفته بود.

پس از تغییرات مدیریتی در مجموعه گل گهر انتظار می رفت که تشریفات اداری و مصاحبه برای جذب این تعداد از افراد انجام شود اما مدیران شرکت بر این باورند که مشکلات مالی مانع کار شده است و این گفته مدیران شرکت اکنون با واقعیت کمی تفاوت دارد.

بسیاری از رسانه ها در چند مدت گذشته بر افزایش حقوق مشاوران مدیر عامل گل گهر نیز پرداختند و داوطلبان نیز این افزایش حقوق ها را ضایع شدن حق شرکت کنندگان در آزمون دانستند.

نامه نماینده مردم سیرجان و بردسیر که برای رسانه ها ارسال شده است بدین شرح است.

جناب آقای مهندس ناصر تقی زاده
مدیر عامل محترم شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
با سلام
همانگونه که مطلعید در آخرین ماه های مسئولیت مدیر عامل سابق آن شرکت و با توجه به برنامه های تدوین شده در قالب طرح های توسعه سیاست و راه اندازی خطوط جدید تولید در آن شرکت ، اوایل سال جاری آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی ۱۳۰ نفر نیروی انسانی برگزار گردید که علیرغم گذشت چندین ماه از برگزاری آزمون مربوطه و شناسایی نیروهای مورد نیاز، تاکنون نتایج نهائی و تشریفات جذب و بکارگیری نیروهای مربوطه انجام نشده است. لذا با عنایت به مراجعات مکرر تعداد زیادی از شرکت کنندگان در آزمون و خانواده های آنان به اینجانب و نیز قول جنابعالی در جلسات مختلف شهرستان مبنی بر پایبندی به سیاستگذاری های انجام شده و تعهدات مدیریت سابق آن مجموعه و نیز افزایش تولید، لازم است دستور فرمائید در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به اعلام نتایج و جذب افراد فوق الذکر اقدام گردد تا حداقل بخشی از تعهدات آن شرکت به مردم شریف شهرستان سیرجان و استان کرمان ادا شود، هرچند این آزمون هم مشابه سایر آزمونهای آن شرکت در سطح ملی برگزار شده و نسبت به جذب نیروهای بومی شهرستان و استان کمتر توجه شده است . علی ایحال انتظار می رود همین تعداد نیروها را نیز که بعضا بخاطر پیدا کردن شرایط شرکت در آزمون، مناصب کاری دیگر را از دست داده اند براساس تعهدات شرکت جذب و آنها و خانواده های محتر مشان را از سردرگمی نجات دهید/و من ا… توفیق
شهباز حسن پور
نماینده مردم شریف شهرستانهای
سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی
رونوشت :
– استاندار محترم استان کرمان جهت استحضار و هرگونه تصمیم و دستور مقتضی
– امام جمعه محترم شهرستان سیرجان جهت استحضار
– فرماندار محترم شهرستان سیرجان جهت استحضار و پیگیری لازم
– جراید و هفته نامه های شهرستان سیرجان جهت اطلاع با توجه به درخواست ها و انتشار مطالب مرتبط قبلی در این زمینه

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.