×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
باند دوم محور سیرجان ـ بندرعباس تکمیل شد

به گزارش“سیرجان خبر” طی مراسمی کشت گلخانه‌ای با سیستم بدون خاک یا هیدروپونیک با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به بهره‌برداری رسید.

احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی سیرجان در این زمینه گفت: این گلخانه به وسعت ۱۰ هزار متر مربع و با هزینه ۲ ملیارد ریال به اتمام رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: اشتغالزایی برای هفت نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم از ویژگی‌های این طرح‌ها است و در هر دوره برداشت ۲۰۰ تن خیار سبز و ۱۷۵ تن گوجه فرنگی تولید می‌شود.

استاندار کرمان در ادامه سفر به سیرجان امروز تونل گلستان در محور سیرجان – بندرعباس را افتتاح کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در این زمینه گفت: این تونل به طول ۶۵۰ متر و با هزینه ۸۵ میلیارد ریال از اعتبارات ملی به اتمام رسیده است که با افتتاح آن عبور و مرور در این محور ترانزیتی تسهیل و محور دوبانده سیرجان – بندرعباس تکمیل شد.

رزم‌حسینی استاندار کرمان با حضور در روستای شریک‌آباد سیرجان دبستان شش کلاسه این روستا را با زیربنای ۴۵۰ متر مربع و هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ ملیون ریال افتتاح کرد.

استاندار کرمان همچنین در حاشیه افتتاح این طرح‌ها با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های صنعتی و عمرانی شهرستان سیرجان دستگاه‌های اجرایی را موظف به رفع موانع و مشکلات در مسیر توسعه بیشتر استان و شهرستان‌ها دانست.

در سفر استاندار کرمان به سیرجان جمع زیادی از مدیران کل استان حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.