×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
برگزاری طرح فلاح در بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر” حسن خضری مقدم در جلسه مداحان خیر این شهرستان اظهار کرد : در راستای اجرای سیاستهای کلان این نهاد مقدس، مبنی بر تقویت روحیه اعتقادی و مذهبی خانواده‌های تحت حمایت، «طرح فلاح» در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

خضری‌مقدم افزود: طرح فلاح راهکاری برای تقویت روحیه اعتقادی و مذهبی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: یکی از سرفصل‌های مهم فرهنگی که تاثیر بسزایی در رشد اعتقادی و مذهبی خانواده‌های تحت حمایت دارد ،«طرح فلاح» است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سیرجان خاطرنشان کرد : سیره و سنت حسنه بزرگان دین در برپایی مجالس و محافل مذهبی در زمانهای مناسب در طول تاریخ، نشانگر اهمیت و ضرورت برپایی این جلسات در آموزش و ترویج مسائل اعتقادی ، اخلاقی و تربیتی است.

خضری‌مقدم گفت: براین اساس کمیته امداد شهرستان سیرجان با درک اهمیت این نیاز در جامعه و به منظور آشنایی بیشتر مددجویان با مبانی دینی و معرفتی و تقویت ارتباطات مثبت اجتماعی خانواده‌های تحت حمایت، اقدام به برپایی جلسات مذهبی طرح فلاح کرده است .

در این جلسه که با حضور نمایندگان بنیاد دعبل خزایی و کانون مداحان شهرستان سیرجان و نماینده اداره اوقاف شهرستان برگزارشد، مقرر شد مداحان خیر که مایل به همکاری افتخاری با کمیته امداد شهرستان سیرجان هستند، به امداد شهرستان معرفی شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.