×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

این ستادها با اجرای برنامه های موسیقی و پخش آهنگ های شاذ سعی دارند تا مردم را برای حضور در مراسم استقبال از روحانی تحریک کنند. صدای بالای برنامه های موسیقی و کنسرت های شبانه هواداران روحانی باعث ناراحتی برخی شهروندان شده است.

در حالی که برنامه های شبانه ستاد روحانی «تریبون آزاد» نامگذاری شده اما بخش اعظم آن را پخش موسیقی بندری و «اجرای سازونقاره» تشکیل می دهد.

اجراس موسیقی بندری در ستاد استقبال از روحانی

 

گرچه طبق برنامه ریزی های انجام شده، رییس جمهور در سفر به استان بوشهر تنها در شهر بوشهر حضور یافته و سخنرانی خواهد کرد اما ستادهای استقبال در همه شهرهای این استان و با هزینه های بالا راه اندازی شده است، گویا هواداران دولت با توجه به تجربه استقبال های کم رونق پیشین، سعی دارند تا از دیگر نقاط استان، برای استقبال از روحانی یارگیری کنند.

مسئولان ستادهای استقبال “مردمی” تاکنون در مورد منابع تشکیل این ستادها و تبلیغات پرحجم آن توضیحی نداده اند

 

طبق برنامه ریزی های انجام شده، رییس دولت تدبیر و امید سه شنبه جاری ۲۳ دی ماه به بوشهر سفر خواهد کرد. سخنرانی در جمع مردم، نخبگان و سرمایه گذاران و حضور در شورای اداری استان از جمله برنامه های آقای روحانی در سفر بوشهر خواهد بود.

هر چند ستادهای استقبال از روحانی خود را «مردمی» نامیده اند اما مشخص نیست که هزینه های سنگین اداره این ستادها در شهرهای مختلف از چه منبعی تامین شده است. برخی از مسئولان این ستادها از نزدیکان مدیران دولت یازدهم هستند. طی روزهای اخیر نیز دولتمردان بوشهر مردم را تشویق به شرکت در مراسم استقبال از روحانی کرده اند.

اگر چه در تبلیغات هواداران دولت، عنوان برنامه “تریبون آزاد” اعلام شده بود اما بخش اعظم آن را اجرای زنده موسیقی تشکیل داد

 

گفتنی است در دولت قبل اعتراض های زیادی به استفاده از بیت المال برای کشاندن مردم به مراسم های استقبال از رییس جمهور شده بود.

تنش های بی سابقه بخاطر برگزاری یک کنسرت پرحاشیه که چندی پیش در بوشهر برگزار شد، اعتراض جمعی از نمازگزاران را به دنبال داشت تا جایی که برخی خواستار عزل استاندار شده بودند.

بر همین اساس خبرگزاری دانشجو نیز در گزارشی خبر از تعطیلی دانشگاه آزاد بوشهر به دلیل سفر استانی روحانی! می دهد. این خبرگزاری تصویر زیر را نیز در همین راستا منتشر کرده است:

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.