×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
تسلط ارتش سوریه بر یک روستای استراتژیک دیگر در حلب

artesh soriye pishraviبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از العالم،ارتش سوریه بر منطقه “رسم النفل” نزدیک منطقه استراتژیک خناصر در جنوب شهر حلب مسلط شد.
بنا بر این گزارش، یگان‌های ارتش در این عملیات خود توپهای ضدهوایی و مسلسل‌های سنگین گروه‌های تروریستی در حومه شهر حلب را منهدم کردند.

نیروهای ارتش همچنین تعدادی از افراد مسلح در اطراف زندان مرکزی حلب، بیمارستان الکندی، روستاهای مایر، حندرات، بابیص، عزان و الیرمون را دستگیر و تعدادی دیگر را  بازداشت کردند.

در حومه دمشق نیز یگان‌های ارتش مقر جبهه النصره در منطقه النبک را تخریب کردند و تعدادی از آنها از جمله سه تک‌تیرانداز را از پای درآوردند.

ارتش همچنین پیشروی‌هایی در مناطق مختلف الغوطه الشرقیه دمشق از جمله دیر سلمان و القاسمیه داشته است و مهمات و ذخایر آنها را منهدم کرد.

نیروهای ارتش سوریه طی روزهای اخیر پیشرفت‌های چشمگیری در حلب داشته است و هفته گذشته نیز پس از درگیری چندروزه با

تروریست‌ها و انهدام مواضع آنها، کنترل روستای خناصر در حومه حلب را در دست خود گرفتند و امنیت را به این روستا بازگرداندند.

ارتش سوریه در مناطق مختلف حلب در عملیات‌هایی تعدادی از تروریست‌ها شامل مالک حمود و جمعه حسین را به هلاکت رساند.

ارتش در عملیات هفته گذشته خود در دیرالزور نیز مناطق الرشدیه، شیخ یاسین، فرودگاه قدیم و المریعیه علاوه بر انهدام سلاح و مهمات متعلق

به گروه‌های مسلح تعدادی از آنها را نیز به هلاکت رساند.

در روستای القساطل نیز ارتش سوریه طی عملیاتی چهار تروریست را به هلاکت رساند و پنج نفر دیگر را زخمی کرد که در میان کشته

شدگان عمار المحمد و حاتم لاحسن به چشم می‌خورد.

در روستای مرج الزاویه در حومه لاذقیه ارتش سوریه طی عملیاتی سه نفر از تروریست‌ها از جمله ابوعبدو الترکمان یکی از سرکرده‌های گروه‌های مسلح را به هلاکت رساند.

ارتش سوریه در مناطق مختلف حومه دمشق نیز ضمن انهدام ادوات متعلق به گروه‌های مسلح تعدادی از آنها از جمله عبدالهادی الفوال، خالدسوار، سهل الزبدانی، عبدالغنی عواد، عاطف توفیق عساف، حسین قرموز، حسین وفا، یاسر درویش، محمد حسین، ابوعبدو الغفار و برخی سرکرده‌های گروه موسوم به لواء الفتح را به هلاکت رساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.