×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
تمهیدات ستاد بحران سیرجان برای مقابله با فصل سرما

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” اولین بارش باران پاییزی در سیرجان آغاز شد که این بارش ها به صورت پراکنده ادامه داشت هم اکنون نیز آسمان سیرجان نیمه ابری همراه با بارش های پراکنده باران است.

این بارش ها در سایر شهرستانهای استان نیز به صورت پراکنده ادامه دارد و جو جدید بارش باران نیز تا فردا در برخی از شهر های استان ادامه خواهد داشت همچنین مدیریت ستاد بحران شهرستان سیرجان نیز هفته گذشته برای مقابله با پدیده ال نیو برگزار شد.

این جلسه با هدف آمادگی دستگاه های شهرستان برای مقابله با سرمای فصل پاییز و زمستان تشکیل شد که یکی از مهم ترین موضوعات آن  اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع تلفات و خسارات ناشی از بارش های باران،برف و ایجاد سیلاب در روستاهای اطراف شهرستان بود.

آرش،دبیر ستاد بحران شهرستان سیرجان نیز در این جلسه از پیش بینی های لازم برای فصل سرما خبر داد گفت: همه سازمان ها باید جهت تکمیل و به روز رسانی بانک اطلاعاتی فرمانداری لیست ماشین آلات و تجهیزات خود را تکمیل کرده و در اختیار ستاد بحران شهرستان قرار دهند.

وی بیان کرد: از جمله تمهیدات ویژه این جلسه ذخیره سازی شن و نمک برای پاکسازی مسیر ها در مواقع بارش برف ، تعیین اسکان مردم در صورت وقوع بحران ، ترمیم سیل بند های خاکی ، اطلاع رسانی به موقع به روستاییان ،اقدامات نوسازی و گازرسانی و تامین و بکار گیری نیروی انسانی بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.