×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
تهدید به خودسوزی در سازمان آموزش و پرورش کرمان

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،فردی به نام م .ح.ا حدود ساعت ۱۱ ظهر روز گذشته با در دست داشتن چند لیتر بنزین و آغشته کردن خود به آن در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان برادر معاون اول رئیس جمهور (جهانگیری) حضور پیدا کرده و تهدید به خود سوزی نموده است. .

شاهدان عینی در صحنه اینگونه اظهار کردند: فردی به نام م .ح.ا حدود ساعت ۱۱ ظهر با در دست داشتن چند لیتر بنزین و آغشته کردن خود به آن در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان برادر معاون اول رئیس جمهور (جهانگیری) حضور پیدا کرده و تهدید به خود سوزی نموده است.

مقامات مسئول حاضر در صحنه، علت این امر را ، واگذاری مجوز اراضی مدارس غیر انتفاعی به معلمین دانسته و این در حالی است که این شخص فرهنگی نبوده است مبلغی بالغ بر ۱ میلیارد تومان برای این امر هزینه نموده اما با صدور رأی دادگاه ، این زمین در اختیار آموزش و پرورش استان کرمان قرار گرفته است.

در حالی که شخص مذکور طی سه مرحله با مراجعه به دفتر مدیر کل ،اعتراض به صدور این رأی نموده و مراجع ذیربط نسبت به این اعتراض توجه ای ننموده اند، م.ح.ا در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان تهدید به خودسوزی کرده است.

در این حادثه شاهدان عینی از حضور مسئول مشارکت مردمی این سازمان در صحنه جلوگیری کردند و با هماهنگی های لازم شخص تهدید کننده را دستگیر و تحویل مأموران نیروی انتظامی حاضر در سازمان دادند .

به گزارش مسئول روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش ،در هنگام بروز این حادثه جهانگیری، برادر معاون اول رئیس جمهور در محل سازمان حضور نداشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.