×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024

“سیرجان خبر” به نقل از شیرازه،وقتی زدودن قداست ها در جامعه ای رواج پیدا کند ارزش ها ضد ارزش می شود و ضد ارزش ها مایه مباهات افراد جامعه به شمار می رود. آنگاه نامحرمان، نسخه های خود را برای سبک زندگی شما در قالب های مختلف ارائه می دهند و این تراژدی تا نابودی انسان در عرصه های اخلاقی به پیش می رود. اگر تا دیروز با موجی از شبهات در فضای مجازی برای تردید در باورهای دینی و ملی مواجه بودیم امروز متولیان هرزه گی و حامیان بی قید و شرط مسلک لیبرالی پا را فراتر گذشته و در شب و روز تاسوعا برای جوانان ایرانی برنامه ریزی می کنند. همین دیروز بود که اپرای عاشورا با تک‌خوانی یک زن برای حضرت اباعبدالله(ع) در تالار وحدت برگزار شد.

 از طرفی چندی است در شبکه های اجتماعی تور های یک روزه ای از طرف آژانس های گردشگری تبلیغ می شود. تورهایی که در نحوه اجرا کمترین نظارت از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر روی آن ها صورت نمی گیرد. گواه این امر تصاویری است که افراد مراجعه کنند به این تورها بعد از انجام تور در صفحات خود در فضای مجازی به اشتراک می گذارند. از اختلاط در گردش های یک روزه تورهای گردشگری که بگذریم، برگزاری این تورهای آزاد در نهمین روز محرم (تاسوعا) تعجب آور است.
یک.

در فضای اهمال و انفعال دستگاه های ناظر و نیز بی قیدی و بی توجهی بخشی از جامعه در ایامی که عرق خورها و الوات کوچه و بازار قدیم به حرمت عزای امام حسین علیه السلام دور کارهای زشت خود را خط می کشیدند، اکنون به طور رسمی به هنجارهای مذهبی و اخلاقی و شرعی کج دهنی می شود.
یک.

بررسی خبرنگار شیرازه نشان می دهد که در برخی از این تور ها علاوه بر نگه نداشتن حرمت ایام، اختلاط و اعمال منافی اخلاق و مصرف مشروبات الکلی مشاهده می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.