×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
توطئه ترور سیدحسن نصرالله در روز عید قربان کشف و خنثی شد

seyed hasan nasrolahبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از باشگاه خبرنگاران،به گفته منابع لبنانی توطئه ای برای ترور سید حسن نصرالله  قرار بود روز عید قربان در منطقه الضاحیه واقع در حومه شهر بیروت اجرا شود اما این توطئه با هوشیاری شهروندان و نیروهای امنیتی این کشور کشف و خنثی شد.

 در همین ارتباط براساس اطلاعات امنیتی فاش شده در لبنان ، در این طرح  یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در تقاطع المریجه – المعموره در بخش داخلی الضاحیه مستقر و آماده انفجار شده بود . پیش از این اعلام شده بود سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان قرار است روز عید قربان وارد این منطقه شود و  به مناسبت عید سخنرانی کند  .
از سوی دیگر اخبار رسمی فاش شده در لبنان حاکی از آنست که تروریست ها مقادیر بسیار زیادی مواد منفجره در این خودرو جاسازی کرده و آن را شب عید قربان در این منطقه پر جمعیت که در آوریل گذشته نیز شاهد انفجار بزرگی بود و به کشته  و زخمی شدن دهها تن انجامید، مستقر کرده بودند .
منابع امنیتی تصریح کردند شماری از شهروندان لبنانی عصر روز گذشته به این خودرو  پارک شده مشکوک شدند و نیروهای ارتش لبنان را از وجود آن مطلع کردند و پس از محاصره محل از سوی نیروهای لبنانی ، نیروهای ویژه خنثی سازی مواد منفجره اقدام به خنثی سازی مواد منفجره موجود در این خودرو کردند .
به گفته منابع امنیتی لبنانی دستکم یکصد کیلوگرم مواد منفجره در این خودرو جاسازی شده بود و درصورتی که منفجر می شد بخش های گسترده ای از مناطق اطراف را ویران می کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.