×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
جنایت های آمریکافراموش شدنی نیست

ghare baghi amrica nang be neirang toبه گزارش “سیرجان خبر”، دکتر اسفندیار قره باغی، از اساتید موسیقی کشورمان که سرودهای انقلابی متعددی را خوانده است؛ در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد برقراری رابطه کشورمان با آمریکا چیست؛ گفت: من سیاستمدار نیستم بلکه یک موزیسین و خواننده هستم که همتم را در راستای انقلاب به کار گرفته ام.
وی ادامه داد : باید بگویم که من به آنچه که خوانده ام معتقد هستم و در حقیقت هرسرودی که خوانده ام و هر اثری که ارائه کرده ام به پشتوانه اعتقاداتم بوده است و هیچ گاه نظر و اعتقاد من تغییر نخواهد کرد.

 وی که به صدای انقلاب شهرت دارد؛ هدف و خواسته خود را  اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب دانسته و تصریح کرد: تاریخ هرگز جنایت های آمریکا را فراموش نخواهد کرد. ما می دانیم آمریکایی که امروز ایران را به داشتن سلاح هسته ای متهم می کند همان آمریکاست که با به کار گیری سلاح اتمی مردمان بی گناه زیادی را از زندگی محروم کرد. حال آیا این شایسته است که آمریکا ایران را متهم و نکوهش کند در حالی که ایران هیچ سلاح هسته ای ندارد ولی آمریکا بارها برای کشتن مردم بی گناه از سلاح هسته ای استفاده کرده است.!

این هنرمند متعهد کشورمان ادامه داد: آمریکا ایران را به خاطر یک شاید متهم می کند و می گوید شاید پس از ده سال از سلاح هسته ای برای کشتار استفاده کنی! در حالی که آمریکا در سابقه خود بارها از این سلاح استفاده کرده است.

وی با اشاره به دیگر جنایات بزرگ امریکا علیه ایران گفت : ما هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد که آمریکا هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار داده و ۲۹۰ نفر از هموطنان بی گناه ما را کشت.

قره باغی تاکید کرد: کارنامه سیاه آمریکا در تاریخ و بی منطقی او در زمان حال هیچ گاه فراموشمان نخواهد شد.

منبع: دانا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.