×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

“سیرجان خبر” پس از بیانیه کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مبنی بر اینکه سیدمهدی رحمتی، سنگربان و کاپیتان باشگاه استقلال تهران هرچند که استعداد خودش را در زمین بازی نشان داده اما در بُعد شخصیتی مردود شده، موجی از حمایت‌ها از رحمتی به راه افتاد.

بسیاری از مربیان، مسئولان و پیشکسوتان کشورمان بر لزوم حضور وی در تیم ملی تاکید کردند و حتی بازیکنان استقلال با انتشار تصاویری از سیدمهدی رحمتی در اینستاگرام به این تصمیم کی‌روش اعتراض کردند.

در تازه‌ترین این حمایت‌ها، سیدمجید بنی فاطمه از مداحان اهل بیت(ع) با انتشار تصویری از دروازه بان سابق تیم ملی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: بنده نه اهل فوتبال هستم و نه فوتبالیست اما در این مدت،صحبت هایی در مجامع عمومی مطرح شده که بر خود لازم دیدم تا حق برادری به جا بیاورم و چند کلامی در این باره با شما سخن بگویم. فارغ از هر رنگ و هر پرچمی؛سید مهدی رحمتی عزیزِ ملت ایران است.

وی افزود: تا جایی که به یاد داریم، مردم ما همیشه برای سادات احترام ویژه ای قائل بوده و هستند و ارتباطشان با سادات ارتباطی دلی و بدون واسطه بوده اما اگر در این برهه ی زمانی شخص معلوم الحالی پیدا بشود و گزافه ای بگوید برای همچون منی که سید را خوب می شناسم و می دانم که اگر کسی پای بساط روضه های اهل بیت علیهم السلام باشد و مضافا خادم حرم امام رضا(ع) نیز باشد، حتما جنس روح و شخصیتش با دیگران فرق زمین تا آسمان دارد.

بنی فاطمه در پایان تاکید کرد: بی شخصیت کسی است که درمورد دیگران بابی ادبی سخن بگوید.مهدی جان یادت باشد عزت وذلت دست خداست؛ <تعزُّ مَنْ تَشاٰء وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاٰء> …

باآرزوی عزت روز افزون برای تو وتمامی جوانان ایران زمین یاعلی(ع).

حمایت مداح معروف از رحمتی +عکس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.