×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
راه اندازی قرارگاه «مهار تورم و رشد تولید» در دادستانی سیرجان
الهه پورآباده

به گزارش سیرجان خبر؛ دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد حدید پویا توسن سمنگان که با همراهی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان این شهرستان برگزار شد، گفت: حمایت از واحد‌های صنعتی، اقتصادی دارای مشکل در عرصه تولید و همچنین رفع موانع سرمایه گذاری و جذب سرمایه‌گذار از رویکرد‌های دستگاه قضایی است.

مجتبی قدیمی به راه اندازی قرارگاه «مهار تورم و رشد تولید» در دادستانی سیرجان اشاره کرد و افزود: بایستی به دستورات و سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) جامه عمل بپوشانیم و این موارد در عمل و رفتار مسئولین نمود لازم را داشته باشد.

وی تصریح کرد: انتخاب شعار‌های اقتصادی حول محور تولید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این سال‌ها اخیر جزو راهبرد‌های اساسی برای اداره کشور بوده و این موضوع نشان دهنده این است که با توجه به تولید می‌توان دیگر شاخصه‌های اقتصادی از جمله اشتغال‌زایی، مهارتورم، کنترل نقدینگی و… را مدیریت کرد؛ لذا بایستی همت خود را معطوف به تحقق شعار سال کنیم.

در این بازدید که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید، دادستان عمومی و انقلاب سیرجان ضمن گفت و گو با مدیران و پرسنل این واحد تولیدی، صنعتی در جریان توانمندی، ظرفیت تولید و مسائل و مشکلات این شرکت قرار گرفت.

کارخانه ذوب، ریخته گری و تولید شمش حدید پویا توسن سمنگان که در شهرک صنعتی گل گهر در کیلومتر ۵۵ جاده سیرجان شیراز، واقع شده و از آذر ماه سال ۱۴۰۰ شروع به کار کرده و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر در این واحد صنعتی به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و ۲۸ درصد از سهام کارخانه مذکور متعلق به انجمن حمایت زندانیان سیرجان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.