×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
شیوع بیماری کرونا در شهرستان سیرجان از وضعیت قرمز به نارنجی تبدیل شد

به گزارش “سیرجان خبر” سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سیرجان گفت: شیوع بیماری کرونا در شهرستان سیرجان همچون بسیاری از شهرستان‌ها، از وضعیت قرمز به نارنجی تبدیل شده است و برای نگه‌داشتن این وضعیت، همت همگانی و تداوم همکاری نهادها، مردم و اصناف لازم است.

محمد موقری پور ضمن سپاس و قدردانی از همشهریان عزیز و اصناف گرامی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: خوشبختانه تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹در شهرستان سیرجان تا حدودی کاهش پیدا کرده و وضعیت شهرستان از قرمز به نارنجی تبدیل شده است و در صورت تصویب و نهایی شدن در ستاد ملی کرونا و اعلام ستاد مدیریت کرونای شهرستان، اصناف گروه ۱ و ۲ می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی از روز شنبه به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه محدودیت ها تا شنبه کماکان ادامه دارد گفت: تا کنون تصمیمی در رابطه با محدودیت تردد شبانه و تردد بین شهری اتخاذ نشده است.

محمد موقری پور با اشاره به اینکه شمار فوتی های کرونا در سیرجان تا کنون به ۱۴۴ نفر رسیده است گفت: در۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک بیماردیگر کرونایی که خانمی ۷۰ ساله بوده است جان خود را از دست می دهد.

وی اظهار کرد: این بیماربا علائم اولیه به خاطر ابتلا به کروناویروس در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفت که متاسفانه جان خود را از دست داد.


موقری اذعان کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در سیرجان تا کنون ۵۶۱۲ نفر از شهروندان سیرجانی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای سیرجان گفت: در حال حاضر در بخش‌های اختصاص یافته به کرونا در دو بیمارستان امام رضا (ع)و دکتر غرضی ۲۷۳ بیمار بستری هستند که از این تعداد ۱۶۶ بیمار قطعی کرونا می باشند.

موقری تاکید کرد: در شرایط فعلی استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری های اجتماعی، دوری از تجمع ها، دور همی ها مهم‌ترین عامل برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.