×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
فناوران دانشگاه آزاد به داد چاه‌های آب شرب و کشاورزی سیرجان می‌رسند

به گزارش سیرجان خبر، امید ارغیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور در شورای اداری شهرستان سیرجان در دیدار با مسئولان این شهرستان تفاهم‌نامه همکاری در زمینه احیای چاه‌های آب این منطقه را امضا کرد.

نشستی با حضور رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های گچساران و سیرجان، علی یعقوبی پور فرماندار سیرجان، رؤسای ادارات آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار و مقرر شد احیای چاه‌های آب شرب و کشاورزی این شهرستان به شرکت فراکاوان تتیس یکی از واحد‌های فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران که در زمینه احیای چاه‌های آب فعالیت دارد، واگذار شود.

تفاهم‌نامه جامع در زمینه همکاری‌های پژوهشی، فناوری و اجرایی بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد گچساران و سیرجان با حضور مسئولان در راستای احیای چاه‌های آب شهرستان سیرجان، اهداف سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی، سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و توافقات انجام شده در رویداد ملی عصر امید که اسفند جاری در عسلویه برگزار شد به امضا رسید.

فناوران دانشگاه آزاد به داد چاه‌های آب شرب و کشاورزی سیرجان می‌رسند

بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و دانش‌بنیان میان واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و مرکز رشد و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان برای انجام پروژه‌های صنعتی با توافق طرفین به مرحله اجرا وارد خواهد شد.

در ابتدای این جلسه شرکت دانش‌بنیان دارمه صنعت مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران برای طراحی، ساخت و تولید قطعات با فناوری پیشرفته مورد نیاز صنایع معدنی و فولاد با مرکز رشد و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.