×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
فوتبال گل گهر دستپخت پدر خوانده خود را چشید

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” گل گهر باز هم باخت تا عدم ثبات مدیریتی در این مجموعه به شکل روشن تری نمایان شود، دو تساوی و یک باخت کارنامه چند هفته ای مربی سرخابی گل گهر را رقم زده است.

این روزها که چرخ اقتصادی گل گهر نمی چرخد عده ای آمده اند می گویند جیب خالی، پز عالی؛ اما داستان از کجا شروع شد. گل گهری که می بایست باشد اکنون اقتدار خود را از دست داده است.

بر گردیم به مسئله فوتبال؛ فوتبالی که این روزها دارد دستپخت پدر خوانده خود را می چشد؛ نگو این دست های پشت پرده فوتبال ایران به سیرجان هم سرایت کرده اما شکل آن کمی متفاوت است. از آن زمان که رادفر مدیر عامل اسبق باشگاه تغییر کرد روند کلی هیئت رئیسه باشگاه نیز دستخوش تغییرات کلی شد. محمد جواهری که مسئول روابط عمومی مجتمع گل گهر در دوره جلال مآب بود رسما ریاست باشگاه را بر عهده گرفت و حسن بدخشان رئیس هیئت فوتبال بعنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه انتخاب شد.

اولین هدف هیئت مدیره سرمربی بومی و با سابقه گل گهر بود که با جریان فکری پدرخوانده فوتبال سیرجان مخالف بود؛ تنها کافی بود تا فشارها بر قاسم شهبا تشدید یابند و در نهایت وی از سرمربیگری گل گهر استعفا دهد، استعفای شهبا جنجال های زیادی را بپا کرد، اما همچنان مسئولان باشگاه معتقد هستند که عدم نتیجه مطلوب و فشار هوادران باعث شده است تا سرمربی با سابقه گل گهر استعفا دهد.

این گفته مسئولین باشگاه در حالی مطرح است که مجید نامجو مطلق بازیکن اسبق تیم های پرسپولیس و استقلال که تازگی سرمربی گل گهر شده است نیز نتوانسته است تا به الان نتایج مطلوبی را برای گل گهر بوجود آورد، تغییر سرمربی آن هم در اوج بازی های لیگ که امسال شرایط برای دسته اولی ها سخت شده و چهار تیم باید به دسته دوم سقوط کنند گل گهر را در جمع چهار تیم سقوط کننده قرار داده است.

همه ما نیاز به نقد جدی داریم اما این روز ها تصمیم گیری های پشت پرده برای فوتبال یک شهر که خود بهتر از همه می دانید که عاقبتش چه می شود؟ اما برای اینکه ما دل خوش شویم سکوت می کنید و سخن از عملکرد مربیان نمی آورید و اساسا این اقدامات شایسته محصول کدامین پیشرفت شماست؟ حکایت این روزهای فوتبال ما بس حکایت عجیبی است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.