×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مخالفت دانشکده علوم پزشکی با واگذاری بیمارستان سیرجان به دانشگاه آزاد

به گزارش سرویس بهداشت درمان “سیرجان خبر” بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی سیرجان طی بیانیه ای مخالفت خود را نسبت به واگذاری بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی به دانشگاه آزاد اسلامی اعلام داشته است.

متن این بیانیه شرح زیر است:

اخیرا خبرهایی مبنی بر واگذاری بیمارستان در حال ساخت سیرجان به دانشگاه آزاد اسلامی شنیده شده است، با کمال احترام بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز موضع خود را اعلام می دارد:

با توجه به نبود بیمارستان دولتی و آموزشی استاندار در سیرجان و همچنین نیاز مبرم دانشکده علو پزشکی به چنین بیمارستانی مخالفت خود را نسبت به واگذاری به دانشگاه آزاد اعلام می دارد.

قطعا همه مردم سیرجان علاقمند هستند که دانشکده علوم پزشکی سیرجان به دانشگاه تبدیل شود تا در آینده خدمات ارزنده تری را به مردم این شهرستان ارائه دهد.

سوال ما از مسئولین محترم این است که آیا دانشکده علوم پزشکی سیرجان باید تا ابد دانشکده بماند؟

آیا شهرستان سیرجان و دانشکده علوم پزشکی سیرجان باید از رشته های پزشکی و داندان پزشکی محروم باشد در صورتی که دانشکده های سایر شهرستان های استان خود دارای دانشکده های مجزای پزشکی هستند. آیا با واگذاری بیمارستان در حال ساخت دولتی به دانشگاه آزاد زحمات مدیران این دانشکده و مجموعه بهداشت و درمان سیرجان در این چند سال اخیر هدر نمی رود. آیا حق دانشجویان دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیست که از یک بیمارستان آموزشی و دولتی خوب بهره مند گردند. به راستی تکلیف دانشجویان این دانشکده چه می شود؟

آیا حق پرسنل زحمت کش بیمارستان امام رضا ضایع نمی شود؟ آیا دانشگاه آزاد اسلامی که داعیه همت در عرصه درمان شهرستان را دارد خود نمی تواند بیمارستانی جداگانه و خصوصی برای مردم این شهرستان راه اندازی نماید؟

همه ما می دانیم که شاید با واگذاری این بیمارستان به دانشگاه آزاد شاهد پیشرفت سریعتر در ساخت این بیمارستان باشیم اما با این واگذاری آینده دانشکده علوم پزشکی سیرجان نامشخص می شود و آن وقت این دانشکده رویای دانشگاه شدن را از سر خود دور می سازد و همچنین مردم نیز هزینه های زیادی را برای درمان باید بپردازند.

بسیج دانشجویی دانشکده علو پزشکی سیرجان از مسئولین می خواهد که تلاش خود را در جهت ساخت بیمارستان دولتی و آموزشی ۲۰۰ تختخوابی بیشتر کرده تا هر چه زودتر شاهد وجود بیمارستانی شایسته و با مالکیت دانشکده علو پزشکی سیرجان باشیم.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.