×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مدیران بایستی خود را جوابگویی مسئولیت های اجتماعی بدانند/تاکید ویژه بر تکمیل زیر گذر مکی آباد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” منصور مکی آبادی فرماندار سیرجان شب گذشته با حضور در جلسه شورای شهر سیرجان پیرامون مسئله زیر گذر مکی آباد و عمران شهری با اعضای شورای شهر به بحث و گفتگو نشست.

مکی آبادی ضمن تسلیت اربعین حسینی  گفت:از آنجائیکه شورا یک نهاد برخواسته از رای مردم است و بایستی در جهت رضایت مندی مردم اقدامات جدی و اساسی انجام دهد و شورای شهر سیرجان دارای این تجربه و توانمندی می باشد که در سالی که مزین بنام همدلی و همزبانی است در کمال آرامش در بحث زیر ساخت های شهری که دچار عقب افتادگی غیر قابل انکاری هستیم.

وی تلاش مضاعف را سر لوحه کار دانست و افزود: با توجه به تمامی معضلات شهری مثل اصلاح و بهسازی مسیر ۱۲ کیلومتری میدان شورا تا سلیمانه،تقاطع باسفهرجان که یک نقطه حادثه خیز است،آسفالت معابر ،بحث ترافیک شهری ، مشکل آب شرب و تصفیه آب شهری که بایستی در اولویت کاری باشد.

فرماندار سیرجان خواستار نگاه ویژه به اتمام پروژه زیرگذر مکی آباد شد و عنوان کرد:این پروژه باعث نگرانی جمع کثیری از شهروندان شده است وی با بایان اینکه حمایت تمامی مسئولین و نهادی مرتبط در این زمینه لازم است از همه این عزیزان میخواهم که حداکثر مساعدت لازم را در رابطه با انجام و اتمام این پروژه لازم و ضروی است تا در اسرع وقت این مهم انجام گردد و بنده هم قول مساعد میدهم که هر کجا لازم باشد هماهنگی ها را بعمل آورم .

مکی آبادی ادامه داد: ما حمایت از مردم را یک اصل می دانیم و به صورت روزانه و هیچ محدودیتی در مجموعه فرمانداری پاسخگویی شهروندان محترم  بوده و هستیم از معاونین خود خواست تا حتما یکی دو نفر از اعضاء شورا در جلسات فرمانداری در رابطه با معضلات شهری حضوری مداوم و مستمر داشته باشند .

معاون استاندار خواستار بالا بردن سرعت  اجرایی پروژها از سوی شهرداری شد و سری هم به مشکلات پروژهای نیمه تمام شهری از قبیل بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی و ترمینال مسافربری زد و گفت نگذاریم شیرینی این پروژها به کام مردم تلخ گردد .

فرماندار سیرجان گفت: در بحث مدیریت همه چیز پول نیست و مدیران شهری بایستی خود را جوابگوی مسئولیت های اجتماعی بدانند و با ایجاد فضای مثبت و دلگرمی در بین شهروندان قدم های مناسبی جهت ایجاد رضایتمندی مردم برداشت.

گفتنی است در پایان این جلسه از دکتر زینلی رئیس دامپزشکی سیرجان به جهت کسب رتبه برتر در استان تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.