×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
معافیت مالیاتی ایده تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در سیرجان

بر اساس قانون، دولت می تواند معافیت مالیاتی به واحدهای معدنی و صنعتی بدهد تا این اعتبار در بخش های عام المنفعه و فناورانه هزینه شود؛ حالا استفاده از این ظرفیت در استان کرمان در دستور کار مدیران قرار گرفته تا ضمن تکمیل طرح های نیمه تمام، در واقع گامی به سوی توسعه نیز برداشته شود.

به گزارش سیرجان خبر؛ سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: شرکت های بزرگ در قانون جهش تولید و دانش بنیان می توانند از معافیت مالیاتی برای انجام پروژه ها مورد نظر ما استفاده کنند و شرکت های فعال در سیرجان نیز باید از این ظرفیت بزرگ بهره گیرند.

محمدرضا وحیدی گفت: این ظرفیت قانونی باز است و شرکت ها نیز از آن استقبال می کنند لذا این موضوع را در استان با مرکزیت شهرستان سیرجان پیگیری می کنیم.

وی تصریح کرد: خلق منابع مالی جدید و جلب حمایت خیران برای تکمیل طرح های نیمه تمام در دستور کار دولت در این استان قرار گرفته است.

وحیدی اذعان کرد: بخشی از طرح های این شهرستان‌ها با حمایت خیران و بخشی از محل اعتبارات دولتی تامین اعتبار می شود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان همچنین در خصوص سفر اخیر خود به شهرستان های سیرجان و بردسیر در حضور نماینده مجلس ابراز داشت: سه مرکز بهداشتی از جمله در هماشهر و پاریز سیرجان به دنبال تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات برای تکمیل این طرح ها بودند که تا پایان سال تامین می شود.وی افزود: پروژه احداث مدرسه امایی و سیوندی سیرجان از محل اعتبارات معادن به صورت ۱۰۰ درصد تا سقف ۱۰ میلیارد تومان تامین اعتبار می‌شود.

وی با اشاره به پروژه خدماتی بهزیستی برای نگهداری افراد معلول در سیرجان نیز گفت: پس از برآورد احتمالی، برای تکمیل ساختمان آن، این پروژه از محل اعتبارات سفر رییس جمهور که قرار است طی روزهای آتی ابلاغ شود ۱۰۰ درصد تامین اعتبار می‌کنیم و در این خصوص مصوبه ماده ۲۳ طی چند روز دریافت خواهد شد.

وحیدی گفت: تکمیل پروژه ساخت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیرجان نیز که راکد مانده بود به مناقصه می رود و اعتبار مورد نیاز آن طی امسال و سال آینده تامین اعتبار می شود.

وی ادامه داد: پروژه آبرسانی به هماشهر سیرجان نیز ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و ۲۰ میلیارد تومان دیگر از محل تنش آبی دریافت خواهد کرد.وحیدی افزود: مرکز بهداشت درمانی پاریز به بهره برداری می رسد و مشکل فاضلاب این بخش از شهرستان سیرجان نیز از محل ماده ۲۳ برطرف می شود.وی عنوان کرد: طرح آمایش سیرجان را با پیمانکار عقد قرارداد می کنیم تا برنامه های دولت و بخش خصوصی این شهرستان تعیین شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.