×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
نفوذ یک توهم نیست/ خطر جریان نفوذ را به دولت هشدار دادیم اما آن را به شوخی گرفتند

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در خصوص دستگیری اخیر نفوذی ها و واکنش دولت نسبت به این موضوع گفت: مسلم است جریان نفوذ که در بین لایه های درونی کف خیابان نفوذ نکرده اند، بلکه این نفوذ برای افرادی اتفاق می افتد که جایگاه و موقعیت حساسی دارند.

خطر جریان نفوذ را به دولت هشدار دادیم اما آن را به شوخی گرفتند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مسئله تنها یک نگرانی نیست که ممکن است نفوذ اتفاق بیفتد بلکه این جریان تا جایی پیش رفته که حتی در گزارشات خود می نویسند از نام آدامس مورد استفاده دولتی ها اطلاع دارند و خود را تااین حد نزدیک می دانند.

حجت الاسلام پژمانفر با بیان اینکه جریان نفوذ به یک دولت خاص اختصاص نداشته و در این دولت هم وجود دارد، اظهار کرد: باید در رابطه بااین موضوع حساسیت های لازم را داشته باشیم و در شبکه های رسانه ای نیز باید مورد توجه قرار داده شود، چند وقت قبل هم تذکر دادیم اما دولتی ها موضوع را به شوخی گرفته و برداشت سیاسی کردند و امروز می بینیم بخشی از این شبکه نفوذ رونمایی می شود.

وی عنوان کرد: مردم می دانند دستگاه های اطلاعاتی از جمله اطلاعات سپاه هیچگاه تمام پرونده جریان های نفوذی را رو نمی کند و امروز کار آنها تمام شده و این پرونده رونمایی شد.

نفوذ یک توهم نیست/ اگر با این جریان سیاسی برخورد شود از دفترکار آقایان سر در می آورد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جریان نفوذ یک توهم و یا صرفا ابراز نگرانی نیست، اگر بااین موضوع سیاسی برخورد کنند این جریان از دفتر کار آقایان سر در آورده و مدیریت امضاهای آنها را هم به دست خواهد گرفت و تصمیماتشان را عهده دار می شود که این مسئله بارها در تاریخ رخ داده و امروز نیز این نگرانی وجود دارد.

حجت الاسلام پژمانفر خاطرنشان کرد: من اگر به جای مسئولین اجرایی و دولتمردان بودم از دستگاه اطلاعاتی سپاه تشکر می کردم که این خط را روشن نموده و از تمام ظرفیت مردم درخواست می کردم تا تیم اطلاعاتی را با شعارها و اطلاعات خود یاری کنند تا دولت از خطراتی که در مسیر وجود دارد عبور کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.