×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
نماز عیدسعید فطر در مصلای سیرجان اقامه می شود

مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار” سیرجان خبر” گفت با اعلام خبر برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر گفت: مراسم نمازعیدسعید فطر همزمان با سراسر کشور طبق دستور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا در مصلای سیرجان واقع در بلوار سیداحمد خمینی(ره) برگزار می شود.

احسان اکبری نسب زمان اقامه نماز عید سعید فطر را ساعت ۷ صبح روز عید اعلام کرد و گفت: پس از اعلام رسمی عیدسعید فطر توسط دفتر مقام معظم رهبری از طریق صداوسیما؛ در سیرجان از ساعت ۶ صبح با ارائه سرویس های ایاب و ذهاب از مسیرهای درون شهری طبق سنوات گذشته در خدمت نمازگزاران محترم هستیم.

وی در ادامه افزود: دعای ندبه نیز در ساعت ۶:۳۰ روز عید قرائت و ساعت ۷ نیز نمازعید توسط حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود حسینی امام جمعه محترم سیرجان اقامه خواهد شد.

مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه سیرجان از عموم همشهریان خواست برای رعایت مسائل بهداشتی، مهرنماز، سجاده و زیرانداز به همراه داشته و از زدن ماسک غافل نشوند.

اکبری نسب در پایان با اشاره به جمع آوری زکات فطره و کفاره خاطرنشان کرد: شورای زکات شهرستان در محل ورودی های مصلای نماز، زکات و کفارات نمازگزاران را جمع آوری می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.