×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
هر خانه یک مدرسه با همت و تعامل معلمان و خانواده‌هاست/ معلمان عشق را معنا می‌کنند

به گزارش “سیرجان خبر” هر سال شاهد برگزاری جشن‌های توسط مدارس در شهرستان سیرجان به مناسبت هفته معلم بودیم، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این جشن ها دوسال است که برگزار نشده است چرا که این روزها تمامی مدارس و آموزشگاه‌های این شهرستان سیرجان به مانند همتایان خود در سراسر کشور تعطیل هستند.

در حالی که شیوع کرونا منجر به تعطیلی شده بود، معلمان نخستین کسانی بودند که فعالیت خود را با تمام دشواری‌ها در قالب آموزش‌های از راه دور آغاز کردند و با تلاش دوچندان محتواهای آموزشی را در فضای مجازی عرضه کردند و آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان را آغاز کردند.

به مناسبت روز معلم گفت وگویی داشتیم با رییس آموزش پرورش شهرستان سیرجان در ادامه بخوانید:

اکبر محیاپور در گفت و گو با خبرنگار ما اذعان کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه «شهید مرتضی مطهری» و آغازین روز هفته بزرگداشت مقام معلم، فرصت مغتنمی است که از فرهنگیان محترم و وظیفه شناس که در ایام شیوع ویروس کروناخوش درخشیدند به صورت ویژه تقدیرشود.

وی اظهار کرد: موفقیت نسل‌های حال و آینده ما در گروی اهتمام خستگی ناپذیر و پرفروغ این مجاهدان عرصه تعلیم وتربیت است.

محیاپور گفت: در این راستا از آغازین روزهای همه‌گیری کووید ۱۹، معلمان با تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی با خلاقیت، سخت کوشی و مسئولیت پذیری مانع از ایستایی چرخ تعلیم و تربیت شدند.

رییس آموز پرورش شهرستان سیرجان اذعان کرد: در دوران شیوع کرونا هر خانه به یک مدرسه تبدیل شد و معلمان مسئولیت سنگین‌تری را به دوش کشیدند و معلمان با تلاش مستمر شهد شیرین علم را به کام دانش آموزان ریخته و آهنگ زندگی را به شور در می‌آورند و با لبخندِ شیرین خود لحظات نابی را برای تشنگان علم و دانش خلق می‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.