×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
ژاپن وارد عصر ترور در سوریه شد+عکس

terorist zhaponiبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از باشگاه خبرنگاران،پایگاه خبری آسیا تصویر یک تبعه ژاپنی را که اخیرا به گروه های تکفیری مسلح به  اصطلاح جهادی در سوریه پیوسته است تا به زعم خود خلافت اسلامی مورد ادعای خود را تشکیل دهند.

توشیفومی فوجیموتو نام عکاس ژاپنی است که از چند ماه پیش با هدف انجام تفریح مورد علاقه اش در تصویربرداری وارد سوریه شده و البته علاقه به ماجراجویی و خطرات وی را به سوریه کشانده بود و این احساس را پیدا کرد که جنگ در سوریه می تواند این شور و شعف وی را پاسخ دهد.

ولی به صورت غیرمنتظره و غافلگیرکننده ای، شور و علاقه این عکاس ژاپنی به ماجراجویی و خطرات، منجر به نتیجه ای شد که هیچ کس فکرش را هم نمی کرد و در ذهن هیچ کس خطور نمی کند.

این ژاپنی پس از مدتی، تنها به مسلمان شدن خود بسنده نکرد بلکه حتی به گروه تروریستی  تکفیری موسوم به دولت اسلامی عراق و شام(داعش) پیوست و با البغدادی سرکرده این گروه در خصوص اهداف خطرناک این گروه سلفی به اصطلاح بیعت کرد.

به این ترتیب، فوجیموتو اولین ژاپنی و اولین شهروند زردپوست آسیایی است که پیوستنش به گروه های  تکفیری تروریستی در سوریه اعلام می شود.

سوریه طی دو سال گذشته به قبله تکفیری های به اصطلاح جهادی تبدیل شده که به بهانه جهاد ادعایی خود به ارتکاب خشونت و جنایت در سوریه دست می زنند تا جایی که اطلاعات رسمی سوریه به این اشاره می کند که سلفی های موجود در سوریه وابسته به هشتاد کشور هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.