×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
کار تبلیغاتی دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نمازجمعه با اعلام این مطلب و اشاره به سخنان رهبری نظام برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: کار تبلیغاتی دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است و تلاش دارند به مردم القاء کنند انتخابات هیچ فایده ای ندارد تا با این ترفند و توطئه به اهداف شوم خود برسند.

حجه الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی افزود : با وجود همه این دشمنی‌ها و تبلیغات، ملت ایران آن‌چه تکلیف شرعی و رضای خداوند است انجام میدهند و شاهد حضوری گسترده در انتخابات پیش رو خواهیم بود.

وی گفت: کاندیداها باید از شعارهای غیر واقع‌بینانه و فریبنده پرهیز کنند و میدان انتخابات میدان مسابقه خدمت و سبقت گرفتن در خیرات است و باید ازاتهام و تفرقه بر حذر باشیم.

خطیب جمعه سیرجان افزود : کسانی که مردم را از رفتن پای صندوق رأی منع می کنند دلسوز مردم نیستند نباید به حرف آنان اعتنا کرد و همه می دانیم که انگیزه‌های دشمنان برای ایجاد اخلال بسیار عمیق است که البته در رسانه های بیگانه دشمنان و فضای مجازی نیز گاهی مسائل برجسته می‌شود که برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف خصمانه دشمنان است.

وی اولویت کشور را رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم عنوان کرد و گفت: اقتصاد قوی با تولید خوب و عدم وابستگی به بیگانه محقق شود و خام فروشی، وابستگی به نفت و ساختارهای غلط اقتصادی توانایی حل مشکلات اقتصادی را ندارند.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی رعایت تقوا را به کاندیداها توصیه کرد افزود: رعایت تقوا خیلی از مشکلات را حل می کند و عدم تخریب، رعایت اخلاق اسلامی موجب وحدت خواهد بود ومردم هم باشناخت کامل و توجه به قانون تصمیم خود را در انتخاب اصلح خواهند داشت.

خطیب جمعه سیرجان با تبریک به ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و گروه های مقاومت گفت: رژیم غاصب صهیونیست دیگر نخواهد توانست در مقابل آنان قدرت نمایی کند و این پیروی مردم فلسطین وحدت و آمادگی قشرهای مختلف مردم و گروه‌ها را در برابر دشمنان به اثبات رساند و این آمادگی تثبیت شد.

وی با تبریک پیروزی بشار اسد رئیس جمهور سوریه در انتخابات گفت: مشارکت خوب مردم سوریه در انتخابات موجب شد بشار اسد علی رغم خواسته آمریکا و غرب بیش از ۹۵ درصد آراء را کسب کند و امروزپیروزی مقاومت در فلسطین و پیروز بشار اسد در انتخابات موجب شکست نقشه های شوم دشمنان در منطقه شد.

وی به مناسبت های مختلف از جمله ۱۰ خرداد روزجهانی بدون دخانیات پرداخت و گفت : دشمنان مایل هستند که قشر جوان ما را معتاد و بی تفاوت به بار آورند و گویای این مطلب این‌که ما در هر کالایی به جز دخانیات تحریم هستیم این چه دلیلی غیر از تخریب جوانان دارد ودهه‌ها است صنعت دخانیات به‌طور عمدی از شیوه‌های راهبردی مختلف، تهاجمی و منابع قدرتمند برای جذب جوانان به سمت دخانیات و محصولات نیکوتین استفاده کرده است.

امام جمعه سیرجان در خطبه اول هم به تقوای الهی وسلسله مباحث قرآنی برای رسیدن به عظمت خداوند تاکید کرد و گفت : اگر توجه به خداوند داشته باشیم قطعا حجاب درون از بین می رود خدارا در همه لحظات زندگی ناظر می بینیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.