×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
یک معترض جدید در پرسپولیس!/پادرمیانی برای بخشش حقیقی

perspolice piroziبه گزارش “سیرجان خبر” به نقل از باشگاه خبرنگاران، اعتقاد دایی در فصل جدید به بازیکنان جوان و آینده‌وار تیمش رفته رفته برای او و پرسپولیس مشکل‌ساز می‌شود، چرا که اکثر بازیکنان صاحب‌نام که طاقت نیمکت‌نشینی نفرات جوان را ندارند، از انتخاب دایی ناراحت شدند.
 براساس این گزارش و به نقل از منابع غیررسمی، پس از یک مدافع که شانسی برای حضور خودش در ترکیبی قائل نمی‌شد، نوبت به یک هافبک مهاجم سرخ‌ رسیده که زمزمه‌هایی درخصوص اعتراضش به نیمکت‌نشینی شنیده می‌شود. او قصد دارد در صورت ادامه این روند تقاضای جدایی در نیم فصل را ارائه کند.
پایان تنبیه هافبک جوان؛ پادرمیانی برای بخشش حقیقی
رضا حقیقی یکی از بازیکنان بی‌سر و صدا و کم حاشیه لیگ برتر به شمار می‌رود که در این فصل برخی از اتفاقات و پرداخته شدن به موضوع عروسی برادر این بازیکن باعث شد تا چند هفته‌ای هافبک جوان سرخ‌ها درگیر مسائل حاشیه‌ای شود.
 پس از اینکه عده‌ای ۳ اخطاره شدن حقیقی را به منظور شرکت آزادانه او در مراسم عروسی برادرش قلمداد کردند، سرمربی سرخ‌ها برای روشن شدن این مسئله، هافبک جوان تیمش را نیمکت‌نشین کرد تا این مسئله ناراحتی حقیقی را در پی داشته باشد.
براساس این گزارش و به نقل از منابع غیررسمی، اختلاف حقیقی با پرسپولیس عاملی شد تا چند تیم لیگ برتری برای به خدمت گرفتن او پیش‌قدم شوند اما باید این موضوع را منتفی دانست چرا که چند تن از اعضای کادر فنی با سرمربی تیمشان صحبت کرده‌اند تا بتوانند نظر دایی را برای بخشش حقیقی جلب کنند و ظاهرا به نتایج مثبتی هم دست پیدا کرده‌اند./آق

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.