×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
آسیب های نو کشور را مورد تهاجم قرار داده است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”، سرهنگ علیرضا پریور معاون اجتماعی فرماندهی استان کرمان در جریان سفر یک روزه خود به سیرجان در نشست با اصحاب رسانه سیرجان گفت: نیروی انتظامی بعنوان پناگاه مردم است و پرسنل این مرکز باید پاسخگوی انتظارات مردم باشند که در گام اول مهارت های اجتماعی کارمندان ناجا باید افزایش یابد.

وی بیان کرد: آسیب های نو، کشور ما را مورد تهاجم قرار داده است آسیب نو به معنی شرایط ویژه اجتماعی در کشور های درحال پیشرفت است، کشور هایی مثل ژاپن و آمریکا در زمان تبدیل شدن به کشورهای صنعتی از فضای مجازی دور بودند ولی کشور ما که در حال پیشرفت است و از گزند این آسیب دور نخواهد بود اما اگر کلیه سازمان ها در امر پیشگیری فعال شوند می توان از این آسیب جلوگیری کرد.

پریور اظها داشت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی وظیقه همه سازمان ها و نهادها در کشور است، فقر ، بیکاری، اعتیاد ، شکاف طبقاتی همه این گزینه ها می تواند از عوامل یک آسیب اجتماعی باشد ، اگر سازمان های مختلف بتوانند  هر کدام از این موارد پیشگیری کنند دیگر هیچ آسیبی جامعه را تهدید نمی کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان ادامه داد: در استان کرمان بیش از ۴۷۰۰ کلاس آموزشی در امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شده است.

سرهنگ پریور در خصوص شبکه های اجتماعی افزود: مهم ترین آسیب شبکه های اجتماعی گسست و قطع ارتباط اعضای خانواده ها بایکدیگر است که منجر به وقوع طلاق و سایر حوادث در جامعه منجر می شود.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.