×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
آغاز اولین اعزام عمره ۲۶ آذر/ ثبت نام مرحله دوم از بهمن ماه

make khane khoda hajبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از مهر،ناصر خدرنژاد با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر ثبت نام درکاروانهای عمره ادامه دارد و تا به امروز ۷۰ درصد ظرفیتها نیز تکمیل شده است و به همین دلیل متقاضیان دارای اولویت تا ۶۰۰ می‌توانند برای ثبت نام به کاروانها مراجعه کنند.

وی گفت: تمامی استانها شامل این افزایش اولویت نمی شوند و در برخی از استانها که ظرفیت خالی وجود دارد تا اولویت ۶۰۰ پذیرش می شود که استان تهران نیز جزء آنهاست.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت تاکید کرد: اعزام افرادی که در این مرحله ثبت نام می کنند از ۲۶ آذر آغاز و تا فروردین ادامه دارد و مرحله دوم ثبت نام زائران نیز از بهمن ماه آغاز می شود که اعزام این گروه نیمه فروردین به بعد است.

خدرنژاد با اشاره به اینکه بزودی برای اولویتها و ثبت نام متقاضیان تصمیم گیری خواهد شد، گفت: چنانچه ظرفیتها تکمیل نشود هفته آینده برای اعلام اولیتها و تکمیل ظرفیت تصمیم گیری می شود.

وی همچنین درمورد ثبت نام زوجهای جوان در کاروانها نیز گفت: ثبت نام این افراد از ۱۸ آذر ماه آغاز شده و تا ۳۰ آذر ادامه دارد و روز ۵ دیماه قرعه کشی انحام می شود.

معاون سازمان حج اظهار داشت: زوجهایی که تاریخ عقد آنان از اول مهر سال ۹۱ تا ۳۱ شهریور امسال باشد مشول ثبت نام و اعزام هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.