×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
آغاز عملیات اجرایی دو هزار و ۸۳۸ واحد ملی مسکن در سیرجان

فرماندار سیرجان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو هزار و ۸۳۸ واحد ملی مسکن با اعتباری بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد ریال در سیرجان خبر داد.

به گزارش سیرجان خبر؛ همزمان با جشن چهل و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۸۳۸ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن و جهش تولید مسکن در شهر سیرجان با حضور معاون امور عمرانی استانداری کرمان،مدیر کل بنیاد مسکن،مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان،فرماندار سیرجان،نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان و شهرستان برگزار شد.

علی یعقوبی فرماندار ویژه سیرجان گفت:در هشتمین روز از دهه مبارک فجر،عملیات اجرایی دو هزار و ۲۸۰ واحد مسکونی با پیشبینی اعتباری افزون بر ۲۲ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

وی با بیان اینکه مسکن مناسب از اولویت‌های دولت سیزدهم است،افزود: ۵۵۸ واحد مسکونی طرح اقدام ملی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال در بلوار ولایت به بهره برداری رسید.

فرماندار سیرجان با اشاره به بهره برداری از پروژه احداث پست برق شهرک صنعتی شماره ۲ به اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان،تصریح کرد:
این پروژه با هدف بهبود پروفیل ولتاژ ، تأمین انرژی مورد نیاز متقاضیان وکاهش تلفات احداث می شود و دارای ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر و دو فیدر خط است همچنین خط ارتباطی آن به صورت دو مداره و به طول ۸ کیلومتر است.

وی بیان داشت:عملیات اجرایی تامین آب شرب اضطراری شهر سیرجان با ظرفیت تامین آب ۱۵۰ لیتر بر ثانیه با پیشبینی اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال به منظور تامین آب شرب شهروندان در شرایط بحرانی نیز آغاز شد.

یعقوبی ادامه داد:همچنین مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی سیرجان با نام موقوفه حضرت زینب (س) به متراژ ۱۲۵۰ متر مربع و در چهار طبقه و به ارزش ۲۵۰ میلیارد با حضور رییس جمعیت هلال احمر به بهره برداری رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.