×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
آل‌سعود هیزم آتش‌افروزی استکبار برای ظلم به ملت‌ها است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: ما ضمن حمایت از تیم مذاکره‌کننده از آنها می‌خواهیم خطوط قرمز را رعایت و به منافع ملت و کشور توجه کنند.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: ما به آمریکا اعتمادی نداریم چراکه بعد از پیروزی انقلاب خیانت‌های متعددی علیه ملت ایران داشته که از جمله آن ششم تیر ماه ۱۳۶۰ سوء‌قصد به جان آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، هفتم تیر شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هشتم تیر ماه ۱۳۶۶ حمله شیمیایی، یازدهم تیر ۱۳۶۰ شهادت آیت‌الله صدوقی امام جمعه یزد و ۱۲ تیر ماه ۱۳۶۷ حمله به هواپیمای مسافربری است.

وی اتحاد آل‌سعود با گروه تروریستی داعش و رژیم صهیونیستی را روشن‌کننده نقش آنان در خیانت به اسلام و مسلمانان و هیزم آتش‌افروزی استکبار برای ظلم به ملت‌های منطقه و مسلمانان عنوان کرد و افزود: سردمداران آل‌سعود برای رسیدن به پیروزی در یمن به هر جنایتی متوسل شده و موشک‌های حزب‌الله به ریاض آنان را به وحشت انداخته است.

خطیب جمعه سیرجان بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید و اظهار کرد: فریاد مردم در این روز علیه مستکبرانی است که جهان را به آتش می‌کشند تا به منافع خود برسند و رژیم اشغالگر قدس که امروزه خود را متزلزل و در موضع ضعف می‌بیند برای رسیدن به توانایی و ادامه ظلم و جنایت از هیچ سیاست خصمانه‌ای فروگذار نیست.

حسینی ابلاغ سیاست‌های کلی نظام را در برنامه ششم توسعه توسط مقام معظم رهبری و سرفصل‌های اقتصاد مقاومتی و پیشتازی در عرصه علم را نویدبخش آینده‌ای درخشان برای نظام اسلامی و ملت ایران عنوان کرد و گفت: دولت و ملت با همدلی و اتحاد به چشم‌انداز روشن فردا امیدوار هستند و در راستای تحقق این برنامه تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به خطبه ۱۹۸ نهج‌البلاغه به تقوا سفارش و بر سبک زندگی اسلامی تاکید و  استحکام خانواده را در سبک زندگی اسلامی موجب آرامش، محبت و مودت به هم داشتن، رحمت و مهرورزی، سلامت اخلاق، پرهیز از فساد و گناه، رعایت احترام متقابل و خوبی و حسن ظن عنوان کرد.

حسینی شب‌های قدر را بهترین فرصت در رسیدن به سعادت و بخشش از گناهان دانست و خاطرنشان کرد: ماه رمضان که ماه ضیافت الهی است در رسیدن به کمال و تقوای اکمل بهترین فرصت است و شب‌های قدر این هدف و این فیض را برای سعادت هدیه می‌دهند که باید به آن توجه شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.