×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
اتحاد و هوشیاری ملت، بزرگترین سرمایه کشور

به گزارش سیرجان خبر؛ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم هشتمین سالگرد شهادت شهیدالله گفت: در جنگ ترکیبی که اخیر دشمنان انقلاب اسلامی در کشور راه انداختند و به دنبال ضربه زدن به نظام بودند که مثل همیشه با میدان شناسی ملت شریف ایران روبه رو شدند و نقشه این شیاطین سلطه طلب را نقش برآب کردند.

سردار محمد علی نظری بابیان اینکه اتحاد و هوشیاری ملت، بزرگترین سرمایه کشور در تقابل با فتنه‌گران است اذعان کرد: دشمنان این مرز بوم بدانند هرگز نمی‌توانند به اهداف شوم خودشان در تضعیف نظام اسلامی دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: شهید الله‌دادی در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت و قدرت فرماندهی و رشادت او به خارج از مرزها رسید تا اسلام و نظام اسلامی مقتدر بماند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مراسم تشییع پیکر شهید الله دادی گفت شهید الله دادی ولایت مدار در میدان عمل بود.

سردار نظری در پایان با بیان اینکه شهید الله دادی دنبال گمنامی بود اظهار کرد: شهید الله دادی از دنیا بریده بود و آخرت گرا بود و این شهید والامقام ترجیح داد در جبهه مقاومت و در خط مقدم مبارزه با اسرائیل و آمریکا باشد و در دفاع از حریم ولایت به شهادت برسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.