×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
اجرای ۴ طرح حفظ و ارتقای ایمنی در فرودگاه سیرجان

modir kol forodgah kermanبه گزارش“سیرجان خبر” این چهار طرح شامل ایزوله‌ کردن کف نیروگاه و پست برق سطوح پروازی، اجرای سیستم ارتینگ (انتقال الکتریسته ساکن به زمین)، بهسازی کف ایستگاه ایمنی و آتش‌نشانی و جابجایی و اجرای پارتیشن‌بندی در گیت سپاه می‌شود.

وی اجرای طرح ارتینگ فرودگاه سیرجان را  به‌ عنوان طرحی اساسی برشمرد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیون ریال در ۸۰ مترمربع از فضای توقفگاه هواپیما  اجرا شده است که ایمنی پنج موقعیت پروازی را هنگام سوخت‌گیری پوشش می‌دهد.

نخعی درباره طرح جابجایی و اجرای پارتیشن‌بندی در گیت سپاه نیز گفت: این اقدام نیز به‌منظور سهولت در امور بازرسی و ارتقای امنیت و تکریم مسافران در فضایی به مساحت ۱۲۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال طی ۱۵ روز انجام شد.

وی به بتن‌ریزی کف ایستگاه عملیات ایمنی و نجات فرودگاهی اشاره کرد و افزود:این طرح نیز در فضایی به مساحت ۵۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال در مدت یک هفته انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به ایزوله‌ کردن کف  نیروگاه و پست برق سطوح پروازی فرودگاه سیرجان تصریح کرد: این اقدام نیز در راستای ایمن‌سازی در مساحت ۱۵۰ مترمربع با اعتبار ۱۲۰ میلیون ریال در مدت هفت روز صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این چهار طرح به ‌طور همزمان در فرودگاه سیرجان انجام شده‌ است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.