×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
اذعان دستگاه اطلاعات داخلی آلمان به حضور تروریست های آلمانی در سوریه

terorist soriyeبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از العالم،”هانز جرج ماسن” رئیس دستگاه اطلاعات داخلی آلمان در مصاحبه با خبرگزاری این کشور گفت، شمار کسانی که به سوریه سفر کرده اند از رقمی که مقامات آلمان اعلام کرده اند، بسیار بیشتر است و او نمی تواند شمار آنها را تخمین بزند.
وی افزود چیزی که باعث شگفتی می شود وجود زنان در میان شرکت کنندگان در جنگ در سوریه است؛ و حداقل ده زن تاکنون همراه مردان از این کشور به سوریه رفته اند.
ماسن با ابراز نگرانی در خصوص بازگشت این افراد به آلمان برای انجام دادن اقدامات تروریستی اظهار داشت؛ این افراد در سوریه تجربه جنگی به دست می آورند و ما نمی دانیم چه زمانی به آلمان بازمی گردند و چه قصدی دارند و این باعث نگرانی ما می شود.
خبرگزاری “سانا” تأکید کرد: رئیس دستگاه اطلاعات داخلی آلمان با اشاره به کشته شدن ده تروریست از آلمان در سوریه، پیش بینی کرد دهها تروریست از جمله ۱۵ تا ۱۶ نفر که تجربه جنگی کسب کرده اند، درصورت بازگشت به آلمان می توانند اقدامات خشونت بار خطرناکی انجام دهند.
وی درباره سن تندروهایی که به سوریه رفته اند، گفت: سن بیشتر آنها کمتر از ۲۵ سال است و افراد مسن نیز وجود دارد و همچنین افرادی هستند که بدون اینکه در جنگ شرکت کنند، در حال جذب نیرو هستند.
شماری از مسئولان امنیتی در فرانسه، بلژیک، و ایتالیا به شرکت شهروندانی از کشورهایشان در جنگ در کنار گروههای تروریستی مسلح در سوریه اذعان کرده اند و آخرین آنها اندرو پارکر رئیس سازمان ضدجاسوسی انگلیس بود که پنجشنبه گذشته اذعان کرد شهروندان انگلیسی برای شرکت در جنگ در کنار گروههای تروریستی در سوریه، انگلیس را ترک کرده اند.
منابع انگلیسی اعلام کردند حدود ۱۰۰ تن از جنگجویان در حالی که در عرصه عملیات در سوریه حضور داشتند، یا پس از بازگشت به انگلیس شناسایی و رصد شدند که اکثر آن ها در لندن، بیرمنگام، بادفورد و منچستر مستقر هستند و شمار مشابهی همچنان در سوریه در حال جنگ می باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.