×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
ارتش سایبری سوریه حساب‌های فیس‌بوک، توییتر و اسکایپ را هک کرد

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از العالم،ارتش الکترونیک سوریه که گروهی از هکرهای سوری حامی بشار اسد، رئیس جمهور سوریه هستند مسئولیت هک حساب‌های کاربری شبکه ارتباط تصویری و صوتی اسکایپ در رسانه‌های اجتماعی را به عهده گرفتند.

این گروه سایبری همچنین اطلاعات ارتباط با «استیو بالمر» مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت را روی صفحه هک شده قرار داده و نوشت: «می‌توانید از مایکروسافت به خاطر سرک کشیدن به حساب‌های کاربری / ایمیلتان تشکر کنید.»

این پیام ارتش الکترونیک به افشاگری‌های «ادوارد اسنودن» در سال میلادی گذشته اشاره می‌کنند که نشان دادند اسکایپ که تحت مالکیت مایکروسافت است با برنامه جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا از ارتباطات شهروندان آمریکایی همکاری کرده است.

این گروه سایبری همچنین این پیام را با حساب کاربری اسکایپ در توییتر منتشر کرد: «از ایمیل‌های مایکروسافت استفاده نکنید. آنها بر حساب‌های کاربری شما نظارت می کنند و داده‌ها را به دولت‌ها می‌فروشند.»

در صفحه فیسبوک اسکایپ نیز همین جمله‌ها نوشته شده بودند.

ارتش الکترونیک سوریه تا کنون توانسته به حساب کاربری آسوشیتدپرس، رویترز، نیویورک‌پست و چندین پایگاه خبری معتبر دیگر حمله کند.

ارتش الکترونیک سوریه از سال ۲۰۱۱ و همزمان با آغاز ناآرامی‌ها در سوریه شروع به کار کرده است.

اعضای ارتش الکترونیک سوریه ادعاها درباره وابستگی به دولت بشار اسد را نمی‌پذیرند و می‌گویند آنها مستقلانه گرد هم آمده‌اند تا با تحریف‌های خبری رسانه‌های غربی مقابله کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.