×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اسلام ناب محمدی راهگشای مشکلات مردم و جوانان در غرب و اروپا است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: همایش پیاده‌روی نجف تا کربلا حرکت تاریخی بود تا جهانیان با اسلام ناب محمدی و شیعه که سراسر عشق به یکدیگر و اهل‌ بیت (ع) بود بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: این حرکت در مقابل اسلام آمریکایی است که با آن موج اسلام‌هراسی به راه انداختند و اینگونه اسلام حقیقی را بیشتر به جهانیان معرفی کرد.

امام جمعه سیرجان، اسلام شیعه را اسلام محبت‌، علاقه و عشق به همنوعان عنوان کرد و گفت‌: در اسلام شیعه تروریست جایگاهی ندارد و به هیچ انسان ظلمی نمی‌شود.

حسینی تصریح کرد: اگر امروز مستکبران عده زیادی را با نام مسلمان و یا زیر پرچمی به نام‌ اسلام برای کشتار مردم پرورش می‌دهند، دست پرورده صهیونیسم و آمریکا است که با این شگرد و ترفند می‌خواهند مردم دنیا را با مسلمانان دشمن کنند.

وی از حضور گسترده مردم سیرجان در مراسم پیاده‌روی از شهر سیرجان تا مرقد مطهر امامزاده علی (ع) به مسافت ۱۰ کیلومتر در روز اربعین قدردانی کرد.

حسینی عشق مردم به زیارت امام حسین (ع) را از امتیازات تفکر شیعی عنوان کرد و ادامه داد: در حفظ مکتب حسین (ع) و دفاع از ارزش‌های انقلاب کربلا، شیعیان تا پای جان ایستاده‌اند و این قدرت ایمان را نمی‌توان با هیچ قدرت جهانی مقایسه کرد.

امام جمعه سیرجان اظهار داشت: امروزه خیلی از حاکمان مسلمان در منطقه همراه با آمریکا در صدد شکست این عشق و ایمان هستند که نه تنها شکست خورده‌اند، بلکه این قدرت همچنان رو به افزایش و مکتب شیعه شکست‌ناپذیر است.

وی باز‌تاب گسترده ‌نامه دوم رهبری به جوانان غرب و اروپا در رسانه‌ها را نشان از قدرت نفوذ کلام ولایت و رهبری در جهان عنوان کرد.

حسینی بیان داشت: جوانان غرب هم امروزه برخورد دوگانه سردمداران خود را قبول ندارند و طالب حق و حقیقت هستند، امروزه اسلام ناب محمدی راهگشای مشکلات مردم و جوانان در غرب و اروپا است.

وی تقسیم تروریست به دو گروه خوب و بد را توسط غرب و آمریکا، یک حرف بی‌اساس دانست و گفت: آیا می‌توان گفت تروریست‌هایی که در سوریه‌، عراق، لبنان، افغانستان و یمن م مردم را می‌کشند خوب هستند و باید کمک شوند و تروریست‌هایی که در فرانسه، آمریکا یا کشورهای اروپایی اقدام به کشتار مردم می‌کنند بد هستند و باید فقط با این تروریست مبارزه کرد!

حسینی با محکوم کردن کشتار مردم در هر کشوری خاطرنشان کرد: تروریست پدیده شومی است که باید از میان برداشته‌شود و آنهایی که تروریست را آموزش دادند امروز باید پاسخگوی مردم جهان باشند.

امام جمعه سیرجان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه سیرجان تحرک فتنه‌گران و خیز آنها برای رسیدن به کسب کرسی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را از اهداف شوم آنان عنوان کرد.

وی افزود: اینها با ایجاد اختلاف و تفرقه می‌خواهند به نیت شوم خود برسند، مردم باید مراقب فتنه و فتنه‌گران باشند، این‌ها در بحث پذیرش برجام به ایجاد اختلاف و تفرقه مبادرت می‌کنند تا این مسئله مهم سیاسی را به چالش بکشند.

حسینی ادامه داد: می‌خواهند از اختلاف گروه‌ها به نفع خود بهره بجویند که در این مورد هم ضروری است گروه‌های سیاسی متحد باشند، چراکه ما در اصل و اصول اختلافی با هم نداریم و اتحاد و همدلی همه گروه‌ها توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.